دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

پویش همدلی در ارگ جدید بم

 

بازارچه ای با طعم شیرین مهربانی

شرکت کرمان موتور طی سالهای متمادی با هدف کمک به محرومین و نیازمندان و ایجاد وحدت و همبستگی به همت مدیران ارشد شرکتهای گروه اقدام به برپایی بازارچه خیریه غذا در ارگ جدید می نماید.  

به همت روابط عمومی شرکت کرمان موتور هفتمین بازارچه خیریه گروه امسال نیز باشور و اشتیاق فراوان از تاریخ 17 لغایت 20 آبان ماه 1402 برگزار گردید. در این مرحله 30 غرفه از واحدهای صنعتی گروه شرکت داشتند که 19 غرفه متعلق به شرکت کرمان موتور و مابقی از کارخانجات کادک، قوای محرکه، خودروسازان بم، خودروی مهر، شرکت آرمان موتور، مدیران خودرو، شرکت عمران ارگ جدید، آتش نشانی شهرک، هتل ارگ جدید و سالن رنگ 2 حضور داشتند. غرفه ها به شیوه ای چشم نواز تزیین و با ارایه غذاهای رنگارنگ و متنوع به رقابت پرداختند. در طول شبهای برقراری بازارچه خیریه غذا برنامه های متنوعی چون موسیقی زنده، نقاشی کودکان و مسابقات شاد و جذاب با اهدای جوایز نفیس به اجرا درآمد.

در شب پنجم اختتامیه نیز برنامه های متنوع و جذاب با حضور هنرمندان کشوری برگزار و پس از رتبه بندی غرفه داران برتر و پر فروش جوایز ویژه ای به آنان اهدا گردید. در این مراسم از کلیه غرفه داران حاضر در بازارچه با اهداء تندیس یادبود تفدیر به عمل آمد.

 

منبع خبر: