دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

برند لوکس مدیران خودرو را بشناسید.

 

عرضه سه کراس‌اوور در آینده نزدیک اکستریم،

شرکت مدیران خودرو اخیراً برند جدید "اکستریم" را به صورت رسمی در یک مراسم در هتل استقلال تهران رونمایی کرده است. این مراسم با حضور نمایندگان شرکت مدیران خودرو، مدیران ارشد، خبرنگاران و چهره‌های سرشناس برگزار شد.  

برند اکستریم به عنوان لوکس‌ترین برند خودرویی که در حال حاضر در ایران مونتاژ می‌شود قرار است کار خود را به عنوان عرضه کننده خودروهای لوکس، ایمن و مدرن آغاز کند. این شرکت رهبری بازار خودروهای مونتاژی در بخش محصولات لوکس و مدرن را یک هدف بلند مدت برای خود در نظر گرفته است.
اکستریم شعار اصلی خود را Born For More اعلام کرده که نشان دهنده هدف و برنامه این خودروساز برای عرضه محصولاتی در بالاترین سطح طراحی، فناوری، ایمنی و تجهیزات رفاهی است.

اکستریم برند لوکس مدیران خودرو


اکستریم یک برند داخلی‌سازی شده است که در واقع محصولات اکسید را در ایران عرضه خواهد کرد. اکسید نیز یکی از زیر مجموعه‌های لوکس شرکت چری است که با هدف تولید خودروهای لوکس، اسپرت و مدرن در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است. گروه چری در سال ۲۰۰۸ جهت توسعه بازار و ایجاد رقابت نزدیک‌تر با سایر محصولات در بازارهای جهانی و همچنین دستیابی به بالاتری فناوری روز در صنعت خودروسازی، نسبت به تاسیس ۵ مرکز تحقیق و توسعه اقدام کرد. در این مراکز مهندسان و متخصصانی که پیش از این سابقه حضور در برندهای بزرگ چون ب‌ام‌و، لندروور و... را در کارنامه کاری خود داشتند مشغول فعالیت شدند تا از تجارت این افراد برای تسریع روند رشد این گروه خودروسازی استفاده شود. جالب است بدانید که در حال حاضر مهم‌ترین مرکز طراحی و تحقیق و توسعه گروه چری در کشور آلمان قرار دارد.


در ادامه فعالیت‌های توسعه‌ای گروه چری این شرکت در سال ۲۰۱۲ سرمایه‌گذاری مشترکی را با گروه جگوار-لندروور انجام داد که در نتیجه ایجاد این جوینت ونچر، انتقال فناوری و دانش بالایی در زمینه توسعه و تولید خودروهای کراس‌اوور و شاسی‌بلند به چری منتقل و همین مساله نیز زمینه ساز تولد برند اکستریم (اکسید) شد.

اکستریم برند لوکس مدیران خودرو

بنابراین می‌توان گفت که برند اکستریم (اکسید) بر أساس چنین پشتوانه‌ای وارد تولید و عرضه محصولات لوکس، مدرن، ایمن و با سطح تجهیزات بالا شده است و حال سه کراس‌اوور از این برند قرار است در آینده‌ای نه چندان دور وارد بازار ایران شوند. اکستریم VX، اکستریم LX و اکستریم TXL سه محصول این برند تازه تاسیس در بازار ایران خواهند بود.

لازم به ذکر است که اکستریم در حال حاضر با با کیفیت‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تامین‌کنندگان بین المللی مانند بورگ وارنر( تولید کننده سیستم انتقال قدرت)، بوش (سیستم برق)، آیسین (تولید کننده گیربکس)، مگنا (تولید کننده شاسی) و ... همکاری دارد. این شرکت‌ها تامین‌کننده خودروسازان نامی چون ب‌ام‌و، مرسدس بنز، فولکس واگن و ... هم هستند.طبق اعلام مدیران اکستریم، این برند جدید قصد دارد محصولات لوکس مونتاژی را در ایران عرضه کند. هم‌اکنون مونتاژ خودروهای اکستریم در کارخانه مدیران خودرو آغاز شده و به‌زودی فروش آنها نیز شروع می‌شود. 

منبع خبر: