دومین همایش آموزشی امداد کرمان موتور در سال ١٤٠٢ با اهداف "رشد رفتار سازمانی تکنیسین های امداد، بهبود راهکارهای ارتباط با امدادخواهان، به روزرسانی دانش فنی پرسنل کرمان موتور در حوزه خودروهای برقی و آمادگی جهت اجرای مطلوب طرح امداد نوروزی ۱۴۰۳" طی روزهای یکم تا دوم بهمن ماه برگزار شد.
دومین همایش آموزشی امداد کرمان موتور در سال ١٤٠٢ با اهداف "رشد رفتار سازمانی تکنیسینهای امداد، بهبود راهکارهای ارتباط با امدادخواهان، به روزرسانی دانش فنی پرسنل کرمان موتور در حوزه خودروهای برقی و آمادگی جهت اجرای مطلوب طرح امداد نوروزی ۱۴۰۳" طی روزهای یکم تا دوم بهمن ماه برگزار شد.
دکتر میری مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با حضور در این همایش و با اشاره به اهمیت خدمات امدادی و توسعه ناوگان امداد گفت: موضوع خدمات و امداد به عنوان خط مقدم خدمات پس از فروش از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و نباید فراموش کرد تاثیر خدمات و امداد با کیفیت در تصویر ذهنی مشتریان بسیار زیاد است.
است.
وی در ادامه با ابراز امیدواری در محقق شدن اهداف و برنامهریزیهای انجام شده توسط تیم پشتیبان عملیات امداد کرمان موتور گفت: همه همکاران تلاش خواهند کرد که همچون گذشته شاهد ارائه خدمات امدادی با کیفیت و سریع در طرح امداد نوروزی سال ۱۴۰۳ باشیم.
همچنین در طول برگزاری این همایش با حضور مدیر عامل و قائم مقام مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو مهندس محمودی و مدیر امداد مهندس نجفی به پاس قدردانی از تلاش های شبانه روزی امدادگران کرمان موتور ، با اعطا لوح و هدایا از امدادگران برتر سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.
گفتنی است با توجه به تحویل سری اول تاکسی های برقی شرکت کرمان موتور E۵۰A ، همزمان با برگزاری این همایش، کارگاههای تخصصی تئوری – عملی آشنایی با خودرو برقی و نحوه امدادرسانی به آن توسط تیم واحد فنی و مهندسی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو برگزار شد .
همچنین در پایان برگزاری این همایش کارگاههای بررسی اطلاعیهها و استانداردهای فنی و به روزرسانی دستگاههای عیب یاب نیز از سایر اقدامات جانبی همایش بود که مورد استقبال امدادگران قرار گرفت.