شنبه, 6 مرداد 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

راه اندازى خط تولید انواع روغن و سیالات صنعتى توسط پتروپالایش صنایع خودروسازى کرمان

شرکت پتروپالایش به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ کرمان خودرو، بزودی خط تولید روغن موتور بر پایه استانداردهای شریک آلمانی خود بلوکم گروپ را راه اندازی می‌کند.  

شرکت پتروپالایش یکی از زیرمجموعه‌های صنایع خودروسازى کرمان خودرو است که در سال ١٤٠٢ با مشارکت فنی شرکت آلمانی بلوکم گروپ تاسیس گردید. پتروپالایش در گام اول اقدام به واردات انواع سیالات و روانکارهاى موردنیاز محصولات کرمان موتور از شرکت بلوکم نموده و در گام بعدی نیز در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، کارخانه‌ای را به وسعت بیش از ده هزار متر احداث می نماید. شرکت پترو پالایش با ورود به خانواده صنایع خودرو سازی کرمان، در نظر دارد با استفاده از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته متکی به دانش تریبولوژی و لوبریکنت ها ، تامین کننده نیاز روان کننده های خودرویی و صنعتی کشور باشد.

درحال حاضر تمام محصولات کرمان موتور، از روانکارهاى مرغوب این کمپانی با نام تجارى MAXXPOWER استفاده می‌کنند. MAXXPOWER که به بیش از ١٤٠ کشور دنیا صادر می‌شود و انواع روغن‌های باکیفیت این برند در بین مصرف‌کنندگان، خودروسازان و سرویس‌کاران، به نامی معتبر و شناخته شده تبدیل شده است.
این روزها و در شرایطی که در بازار با انواع روغن‌های تقلبی و نامرغوب روبرو هستیم و مشتریان دائماً گلایه مند از خرید روغن‌های بی کیفیت هستند، استفاده از روغن‌های صددرصد آلمانی مکس‌پاور در محصولات تولیدی و خدمات وپس از فروش کرمان موتور، امتیازی ارزشمند برای دارندگان خودروهای این شرکت محسوب می شود.

شرکت بلوکم گروپ با سابقه ای نزدیک به نیم قرن در تولید انواع روانکارها، سبد متنوعی از محصولات مختلف را تولید و به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌کند. این شرکت فعالیت گسترده‌ای در اروپا، آمریکای شمالی، آمریکاى مرکزی، آسیا و خاورمیانه داشته و در بازارهای آلمان، اسپانیا،‌ کانادا، مکزیک، چین، روسیه و خاورمیانه حضوری چشمگیر و گسترده دارد.

به گفته مهندس جواد قلعه تکی زاده مدیرعامل شرکت پتروپالایش صنایع خودروسازی کرمان، استراتژی شرکت ، تقویت موقعیت خود به عنوان یک شرکت پیشرو تأمین روان کارهای کم کربن (Carbon X) است که موتور را از اصطکاک زیاد در طول فرآیند راه اندازی محافظت می کند و بصورت موثر باعث کاهش تعمیرات موتور خودرو می شود.

با توجه به افزایش نیاز خودروهای با تکنولوژی روز به استفاده از روان کارهای مرغوب، شرکت پتروپالایش با استفاده از دانش فنی روز دنیا مطابق با استانداردهای بین المللی خودروسازان معتبر، از روغن پایه وارداتی بسیار مرغوب و همچنین افزودنی های معتبر که مورد تایید خودروسازانی از جمله GM, Ford, Mercedes Benz, BMW, Volvo, Hyundai, Kia, Jac, BYD, Jeely می باشد، محصولاتی را هدف تولید و عرضه قرار داده است که بدون تردید از بهترین روغن های موجود از نظر کیفی در سطح ایران محسوب می شود.

این شرکت با بهره گیری از خطوط بسیار مدرن سیستم کنترل کیفیت جامع (TQM) ، آزمایشگاه بسیار مجهز و پیشرفته و ناوگان لجستیکی مجزا، توانایــی تولیــد و بستــه بنــدی انواع روغن موتور سواری، روغن دیزل، مایع انتقال قدرت گیـربکـس هـای اتوماتیـک (ATF) ، روغـن دنـده (Gear Oil) و محـافظـت کننده خـودرو (Clean & Care) را دارد.

روغن دیفرانسیل 75 w 90 GL5/ روغن گیربکس 75 w85 GL4 / روغن گیربکس CVT / روغن گیربکس دو کلاچ DCT/ روغن موتور W 10 – 40  و روغن موتور W 5 -30 / بهبود دهنده اکتان/ پاک کننده داخلی موتور/ اسپری الکترونیکی/ پاک کننده انژکتور/ پاک کننده بدنه دریچه گاز/ پاک کننده سیستم سوخت رسانی/ ضد زنگ Mos2 از جمله محصولات ممتاز این شرکت محسوب می شود.

 

بلوکم بیش از ٤٠ نوع روانکار را برای پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و انواع گیربکس تولید کرده و با گسترش فعالیت‌های خود در زمینه تولید محصولات CAR CARE همچون اکتان بوستر، انژکتورشور و تمیزکننده سیستم احتراق، درحال حاضر بیش از ١١٢ محصول متنوع را تولید می کند.

بلوکم گروپ علاوه بر تولید روانکارها و مکمل‌ها در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات تعمیرگاهی از جمله ساکشن ATF Evolution روغن نیز فعال بوده و از این جهت به عنوان برندی خوشنام در میان تعمیرکاران و سرویس کاران شناخته می‌شود.

 

 
 

 

منبع خبر: