چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

گردهمایی چشم بادامی ها در نمایشگاه خودرو کرمان

به گزارش روابط عمومی صنایع خودرو سازی کرمان ، نمایشگاه امسال خودرو در غیاب ایران خودرو و سایپا را می توان یک نمایشگاه اختصاصی برای خودروسازان بخش خصوصی کشور به ویژه خودروسازان چینی و ژاپنی نام برد .  

تا در این عرصه با ارائه محصولات متنوع و مناسب به رقابتی تنگاتنگ با سایر خودروسازان کشور بپردازند . در این نمایشگاه شرکت کرمان موتور با اختصاص دو سالن نمایشگاه ، خودرو جذاب S5 اتوماتیک را رونمایی و به قیمت 88 میلیون تومان پیش فروش کرد .

غرفه های شرکت کرمان موتور با سیل انبوه مراجعین و بازدیدکنندگان مواجه گردید . یادآوری مینماید محصول S5  دنده ای این شرکت قبلا فروش خوبی را در کشور تجربه کرده بود .

شرکت کارمانیا وارد کننده و مونتاژ کننده محصولات BYD چین در ایران نیز خودرو شاسی بلند جدید S6 را که در کلاس کراس آور قراردارد و بر مبنای اتاق لکسوس RX نسل دوم طراحی شده و از رقبایش یک سرو گردن بالاتر است در نمایشگاه مذکور رونمایی و به قیمت 92 میلیون تومان پیش فروش کرد .

شرکت مدیران خودرو که همیشه در نمایشگاه های خودرو حضوری فعال دارد این بار نیز با طیف وسیعی از محصولات جدید خود تیگو 5 و چریs110 با استقبال تماشاگران مواجه شد . شرکت خودروسازان راین که سالها به مونتاژ خودرو های باکیفیت در ایران مشهور بوده ، خودروی FAW-V5 را روی خط مونتاژ آورده و به قیمت زیر 40 میلیون تومان عرضه کرده است . این شرکت نیز در نمایشگاه از محصول کراس آور جدید به نام راین D60  رونمایی کرد . این خودرو در خرداد 95 تولید و به قیمت حدود 55 میلیون تومان عرضه خواهد شد . علاوه بر مجموعه شرکت های صنایع خودروسازی کرمان در این نمایشگاه آرین موتور محصولات میتسوبیشی اوت لندر نسخه 2015 و 2016 را در معرض تماشای بازدید کنندگان قرارداد . در نمایشگاه امسال اولین حضور هوندا با گلرنگ خودرو میسر شد . در غرفه مذکور نسخه فیس لیفت شده هوندا آکورد و CR-V و در بخش دیگر هوندا  سیویک نظر ها را به خود جلب نمود. همچنین ادیسه که یک خودرو  ونِ خانگی محسوب میشود با اتاقی لوکس و با کیفیت بالا قرار است به بازار ایران راه پیدا کند . 

منبع خبر: