جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

انتشار نخستین تصویر از شاسی بلند شرکت BYD

شرکت بی وای دی یا همان BYD یکی از کمپانی های مطرح خودروساز چین بوده که دفتر مرکزی آن در شهر شنژن قرار دارد. این شرکت در سال های اخیر توانست فروش بزرگی برای خود در چین رقم زند و مدتیست محصولات آن به دیگر کشورها نیز انتقال پیدا کرده و توانسته بازخورد مثبتی دریافت نماید.  

خودروهای این شرکت شامل مدل های الکتریکی، بنزینی و برخی دیگر بوده و تاکنون شاهد عرضه مدل های استیشن، شاسی بلند و سدان از این کمپانی بودیم. یکی از محصولات مطرح بی وای دی که بسیار توانسته موردتوجه مشتریان و همگان قرار گیرد، شاسی بلند Tang یا همان تانگ جدید است.

این مدل اخیرا وارد بازار ایران نیز شده و موفق شد موردتوجه افراد مختلف قرار گیرد. به تازگی نسخه جدید آن در چین رویت شد که به نظر می رسد با یک مدل اولیه رو به رو باشیم تا نهایی. بعید است شرکت بی وای دی مدل جدید را در سال 2017 راهی بازار کند و باید این مدل را یک نسخه 2018 به شمار آورد.

نسخه جدید تانگ در استودیو طراحی BYD تحت توسعه قرار گرفته و برای آزمایش این کمپانی آن را مورد تست کیفیت قرار داد تا از عملکرد تانگ جدید اطمینان حاصل کند. یکی از فناوری های جالب توجه تانگ قابلیت حرکت با ریموت کنترل بوده و آن را به یک مدل برجسته تبدیل نمود. Tang 100 یک شاسی بلند ترکیبی یا همان هیبریدی به شمار رفته که خروجی قدرت آن به بیش از 500 اسب بخار می رسد. بنابراین قادر است 0 تا 100 کمتر از 4.9 ثانیه ای داشته و با هر بار شارژ مسافتی 160 کیلومتری را در حالت الکتریکی سپری کند.

مشخص نیست چه زمانی شاهد معرفی نسخه تانگ از سوی بی وای دی خواهیم بود.

منبع خبر: