پنجشنبه, 30 فروردین 1403
منو اصلی

 

حوزه خودروی سواری متلاطم است؛

 

خودروهای تجاری «جک» در ایران تولید می شود

تصمیم داریم سبد محصولات خود را از لحاظ خودروهای سواری کوچک کنیم زیرا بحث خودروی سواری در کشور ما به دلیل تصمیمات سیاسی که گرفته می شود همیشه در تلاطم است.  

داریوش بی ریا مدیرعامل هلدینگ آرین سرمایه که نمایندگی رسمی برندهای میتسوبیشی ژاپن، دی.اس فرانسه و جی.ای.سی چین را بر عهده دارد، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو در مورد آینده کاری این مجموعه در عرصه خودرو و صنایع وابسته گفت: برنامه ما این است که در صنایعی که به خودرو وابسته هستند فعالت تر شویم.

وی ادامه داد: تعریف ما برای صنایع وابسته خودرو این است که بتوان یک سبد متنوع در حوزه فروش و خدمات پس از فروش برای آنها آماده و به بازار ایران ارائه کرد.

مدیرعامل آرین سرمایه ورود بریجستون به سبد محصولات مجموعه خود را به منظور حضور در سایر نقوش خودرویی دانست و افزود: هیتاچی، جک و سایر برندهایی که ممکن است از این به بعد وارد مجموعه آرین سرمایه شوند برای تحقق هدف ذکر شده انتخاب شده اند.

وی در مورد تولید محصولات در داخل ایران نیز گفت: بی شک امسال تولید جک را آغاز می کنیم. محل سایت انتخاب شده و برنامه سال جاری ما این است که حتما این مهم عملیاتی شود. از مونتاژ خودرو آغاز و به مرور زمان داخلی سازی رخ خواهد داد.

منبع خبر: