سه‌شنبه, 28 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

مبارز شهری هیوندای

سدان شهری ۴.۳ تری هیوندای که هم اکنون توسط کرمان موتور؛ نماینده رسمی محصولات هیوندای کره جنوبی به بازار کشور عرضه می شود با سابقه بیش از ۲۰ سال تولید یکی از موفق ترین محصولات این برند محبوب کره ای در ایران و جهان است.هم اکنون نسل چهارم اکسنت با کد اتاق RB در بازار ایران عرضه می شود  

این خودرو برای اولین بار در سال 2010 میلادی به بازارهای جهانی معرفی شد و هر سال هیوندای تغییراتی را روی چهره و امکانات و مشخصات فنی آن اعمال می کند تا در نهایت مدل 2017  و به روز این سدان شهری در حال حاضر به بازار ایران نیز عرضه شود.

این خودر به یک پیشرانه قدرتمند 106 لیتری 122 اسب بخاری مجهز شده است که با توجه به وزن کم حدود یک تن عملکرد فنی قابل توجهی را برای آن به ارمغان می آورد.گیربکس اتوماتیک 4 سرعت اکسنت یکی از مهم ترین عوامل برای دستیابی به مصرف ایده آل در این خودرو است.
سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور پیش تر از آغاز تولید این سدان جدید توسط کرمان موتور از شهریورماه سال جاری خبر داده بود.به گفته مدیرعامل کرمان موتور این خودرو قرار است با 30درصد ساخت داخل به خیابان ها عرضه شود.
اکسنت در بخش امکانات رفاهی ضمن بهره گیری از سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به سیستم پخش MP3 با صفحه نمایش 7 اینچ همراه با ورودی  AUXو USB و 6 بلندگو مجهز شده است.کامپیوتر سفری این خودرو نیز ضمن نمایش میزان مصرف سوخت ، وضعیت فشار باد تایرها را نیز به راننده اطلاع می دهد.
این خودرو که موفق به کسب بالاترین امتیازها از موسسات ایمنی معتبر جهان شده از سیستم کنترل الکترونیکی پایداری بهره می برد و به سنسور پارک عقب و 6 کیسه هوا علاوه بر ترمز ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD مجهز شده است.
این سدان شهری هم اکنون در بازار برای نسخه فول 2017 حدود 112 میلیون تومان قیمت دارد.

منبع خبر: