سه‌شنبه, 28 فروردین 1403
منو اصلی

 

واردات ۳ مدل جدید هیوندای و تولید النترا در ایران

 

برنامه های تازه کرمان موتور؛ از مونتاژ هیوندای النترا ۱۵۰ میلیونی تا واردات آزرا و i۳۰

معاون فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور از تولید هیوندای النترا در ایران با قیمتی بسیار پایین‌تر از بازار و ورود ۳ محصول جدید هیوندای آزرا، هیوندای کنا و هیوندای i30 به ایران خبر داد.  

مصاحبه مطبوعاتی معاون فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور با اصحاب رسانه روز چهارشنبه در دفتر مرکزی شرکت کرمان موتور بر گزارشد . در این جلسه مهندس حسن اکبری به تبیین برنامه های شرکت در زمینه تولید محصولات هیوندای و چگونگی افزایش قیمتها پرداخت. وی با بیان این مطلب که کرمان‌موتور همواره به دنبال کاهش قیمت و تنوع تولیدات خودروهای خود در بازار است: از قرار گرفتن تولید انبوه خودروی هیوندای النترا در دستور کار این شرکت برای سال ۹۷ گفت و اعلام کرد:

خودروی النترای وارداتی که در حال حاضر با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان در بازار موجود است، در سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید و قطعا قیمت این خودرو که با همان مشخصات و کیفیت حال حاضر در کارخانه کرمان موتوردر ارگ جدید بم  تولید خواهد شد، کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان برآورد میشود .

اکبری در جمع خبرنگاران از برنامه‌ی کرمان موتور برای تولید انبوه دیگر خودروهای هیوندای پس از النترا خبر داد و اعلام کرد بر اساس استراتژی تولید که در دستور کار این شرکت قرار دارد، به‌زودی تولید خودروی هیوندای توسان نیز در این شرکت آغاز خواهد شد. وی در ادامه ضمن اشاره به تولیدات حال حاضر این شرکت از مجموعه‌ی هیوندای، خاطر‌نشان کرد:

در حال حاضر ۳ محصول هیوندای i20، هیوندای i10 و هیوندای اکسنت با داخلی‌سازی مناسب در صنایع خودرو سازی کرمان در حال تولید هستند که با اضافه شدن ۲ خودروی توسان و النترا، تعداد خودروهای مونتاژی هیوندای در ایران به ۵ خودرو افزایش خواهد یافت.

Hyundai elantra

هیوندای النترا

معاون فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور درباره سرمایه‌گذاری هیوندای در ایران و تولید خودرو در کشور اظهار داشت:

ما با شرکت هیوندای یک برنامه استراتژیک ۳ ساله داریم که پس از اتمام این زمان، اقدامات لازم برای سرمایه‌گذاری از طرف هیوندای در ایران انجام خواهد شد. ما در کرمان‌موتور علاوه بر محصولات هیوندای، خودروهای دیگری از محصولات لیفان و جی ای سی نیز تولید می‌کنیم که   بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، باید در سال جاری جمعا ۴۵ هزار دستگاه خودرو تولید نماییم که تا به امروز ۳۴ هزار دستگاه تولیدمحقق شده است و تا پایان سال نیز به هدف‌گذاری خود خواهیم رسید.

اکبری گریزی به قیمت خودروهای وارداتی این شرکت با مدل ۲۰۱۸ پس از باز شدن مجدد سامانه ثبت سفارش خودرو زد و گفت:

اصولا قیمت نهایی یک خودروی وارداتی به عوامل مختلفی از جمله نرخ ارز، تعرفه‌ی واردات خودرو، اسقاط خودروی فرسوده و تورم سالیانه بستگی دارد که در حال حاضر و پس از ابلاغ دستورالعمل جدید واردات خودرو، عملا در تمامی موارد با افزایش روبرو هستیم. اما سیاست کرمان موتور همواره دریافت حداقل سود از مشتریان و بیشترین فروش بوده است. طبیعتا اگر افزایش قیمتی در محصولاتمان داشته باشیم ناشی از افزایش مواردی است که به آن‌ها اشاره کردم و کرمان موتور خود تصمیمی به افزایش قیمت محصولات نداشته است.

hyundai azera 2018

هیوندای آزرا

ورود ۳ خودروی جدید هیوندایی به ایران

معاون فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور در ادامه از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده جهت ورود ۳ محصول جدید هیوندای به ایران خبر داد. اکبری در این زمینه اعلام کرد:

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۳ خودروی هیوندای آزرا، هیوندای کنا و هیوندای i30 به‌زودی وارد کشور شده و به سبد محصولات کرمان موتور افزوده خواهند شد. خودروی آزرا با پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری نیز تا حداکثر ۱ ماه آینده وارد کشور خواهد شد.

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018

هیوندای کنا

اکبری از مذاکره‌ی کرمان موتور با چندین شرکت معتبر خودروساز اروپایی و حصول توافقات اولیه فیمابین خبر داد و درباره ادامه‌ی همکاری با خودروسازان چینی اظهار داشت:

 دو خودروی جدید جک J4 و S3 طی ماه‌های گذشته به مجموعه‌ی محصولات کرمان موتور افزوده شده که با استقبال خوبی از سوی مردم و بازار مواجه شده‌اند. در مورد برند لیفان نیز صحبت‌های مفیدی در زمینه‌ی لزوم  افزایش کیفیت این خودروها با شرکت چینی داشته ایم و در حال بررسی در این زمینه ها هستیم. 

معاون فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور در پایان از سرویس‌دهی و خدمات پس از فروش ۵۷ نمایندگی کرمان موتور به محصولات هیوندای و ۱۶۰ نمایندگی به محصولات جک و لیفان در سراسر کشور خبر داد و اعلام کرد برنامه‌های جدیدی برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان کرمان‌موتور از محصولات و خدمات پس از فروش این شرکت از جمله جذب فروشگاههای فروش  قطعات و ارتقاء خدمات در نمایندگیهای موجود در دست اجراست.

منبع خبر: