جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

اولین سری کوپا ریگان خودروبه مشتریان تحویل داده شد

ریگان خودرو، یکی از شرکتهای خودرو سازی مستقر در ارگ جدید بم محسوب می‌شود که فعالیت خود را با عرضه کوپا به عنوان اولین محصول ، آغاز کرده است. کوپا، یک کراس‌اوور از برند شرکت زوتی چین است که به دلیل دارابودن طراحی ظاهری و داخلی جذاب، سطح بالای تجهیزات ایمنی و رفاهی و پیشرانه مناسب، شانس زیادی برای موفقیت در بازار ایران دارد. پس از دو نوبت پیش فروش، دیروز اولین سری محصولات کوپا در نمایندگی شهرخودرو که مسئول فروش و خدمات پس از فروش محصولات ریگان خودرو است، به مشتریان تحویل داده شد.  
همکاری ریگان خودرو با مجموعه شهر خودرو، می‌تواند اتفاق جدیدی در صنعت خودرو ایران قلمداد شود و کیفیت خدمات فروش و پس از فروش محصولات ریگان خودرو را با توجه به گسترش تنوع محصولات این شرکت در انواع سگمنت‌ها در آینده، افزایش دهد. 
 
اولین سری ریگان کوپا به مشتریان تحویل داده شد

فرهاد حمیداوی مدیر مجموعه شهر خودرو در خصوص گسترش خدمات فروش و پس از فروش محصولات ریگان خودرو از جمله کوپا در سراسر ایران بیان کرد: تا به امروز مشکلات زیادی را در زیرساخت‌های صنعت خودرو در ایران داشته‌ایم. هدف شهر خودرو بر این است در حوزه فروش و خدمات پس از فروش حرکت نوینی را آغاز کند و با افتتاح شعب خود در سراسر کشور در سال 97، کیفیت خدمات رسانی به مشتریان را در سراسر ایران افزایش دهد.

وی افزود: گام نخحست در گسترش نمایندگی برای ریگان خودرو و مجموعه شهرخودرو، افتتاح مرکز خدمت رسانی در مراکز استان‌ها است و قصد داریم در آینده‌ای نزدیک در قم، اصفهان، شیراز، مشهد، ساری، اردبیل، تبریز، ارومیه، قزوین، زنجان و استان البرز مراکز خود را برای فروش و خدمات پس از فروش خودرو افتتاح کنیم. البته در البرز، به تازگی یکی از نمایندگی‌های خدمات فروش و پس از فروش شهرخودرو برای ریگان خودرو و برندهای دیگر، به تازگی افتتاح شده است. 

اولین سری ریگان کوپا به مشتریان تحویل داده شد

حمیداوی در ادامه بیان کرد که تلاش مجموعه شهر خودرو بر این است که تا پایان مرداد ماه، تمام این مراکز در شهرستان‌ها افتتاح شوند. این مراکز هم برای فروش و هم برای خدمات پس از فروش بوده و برخی از آنها، علاوه بر محصولات ریگان خودرو، برندهای دیگری را نیز به مشتریان عرضه می‌کنند.

مدیر مجموعه شهر خودرو در خصوص شرایط فروش اقساطی و منعطف اظهار کرد: طی مذاکراتی که با مدیران مجموعه ریگان خودرو داشته‌ایم، قصد داریم که شرایط فروش اقساطی را برای کوپا، همچنان و با شرایط بهتر داشته باشیم تا مشتریان از تمام اقشار امکان خرید این خودرو را داشته باشند.

فرهاد حمیداوی بیان کرد که خدمات فروش و پس از فروش خودروی ریگان کوپا توسط شهر خودرو، همچنان ادامه دارد و مرحله تحویل بعدی آن، جمعه هشتم تیر ماه است و قصد داریم که هر هفته، مراسم تحویل این خودرو را به مشتریان داشته باشیم. 

اولین سری ریگان کوپا به مشتریان تحویل داده شد

ریگان کوپا به یک پیشرانه 1499 سی‌سی توربوشارژ مجهز است. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت 156 اسب‌بخار در دور 5100 تا 5700 و بیشینه گشتاور 210 نیوتن‌متر در دور 2100 تا 3600 است. این قدرت و گشتاور تویط یک جعبه دنده خودکار شش سرعته دو کلاچه، به محور جلوی این کراس‌اوور منتقل می‌شود. کوپا با دارابودن استاندارد آلایندگی یورو5 و وزن 1661 کیلوگرمی، در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی 8.6 لیتر بنزین مصرف می‌کند که رقم مناسبی است.

اولین سری ریگان کوپا به مشتریان تحویل داده شد

این خودرو با توجه به تریم، برچسب قیمتی بین 110 تا 147 میلیون تومان دارد که با درنظر گرفتن قدرت پیشرانه، طراحی، کیفیت و تجهیزات رفاهی و ایمنی، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خرید در این بازه قیمتی است. کوپا در ایران، رقبایی مانند جک S5، چری تیگو 7، چری تیگو 5 و بی‌وای‌دی S6 را پیش روی خود دارد. 

 

منبع خبر: