جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

افتخاری دیگر برای صنایع خودروسازی کرمان

شرکت کرمان موتور مقام نخست فروش هیوندای را در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا کسب کرد.  

به گزارش روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان کنفرانس منطقه ای هیوندای بادعوت ازکلیه نمایندگیهای فروش محصولات هیوندایی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا روز یکم آبان ماه به میزبانی امارات متحده عربی در شهر ابوظبی برگزار شد. آقایان مهندس محمدرضا شه بخش مدیرعامل محترم گروه صنعتی کرمان خودرو، مهندس سامان فیروزی مدیرعامل محترم شرکت کرمان موتور و مهندس سیفی نژاد مدیرعامل محترم شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو به عنوان نماینده انحصاری هیوندای در جمهوری اسلامی ایران در این گردهمایی حضور یافتند.

در این مراسم آقایان کیم قائم مقام اجرایی شرکت هیوندای  و مایک سونگ رئیس دفتر منطقه ای کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا به ترتیب گزارشی از آخرین وضعیت فروش، برنامه های توسعه و نو آوری، دستاوردهای جهانی در عرضه تکنولوژی و تولید خودروهای پاک(nexo) که بالاترین استانداردهای محیط زیست را گذرانده اند، به مدعوین ارائه نمودند.

ایشان اظهار داشتند در برنامه های آینده هیوندای حرکت به سمت فضاهای جدید خودرو سازی که شامل رونمایی از 15 محصول دوستدار طبیعت تا سال 2020 میشود ،دیده شده است این شرکت همچنین بر روی تولید محصولات قابل خرید و مقرون به صرفه خودران در حال تحقیق و پژوهش است. به گفته مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای هیوندای نام این برند هیجان را به محصولات خود اضافه می کند و در حال حاظر هیوندای را به یک خودروی خواستنی تبدیل کرده است. وی از میزبان کنفرانس و  نمایندگیهای هیوندای حاضر در مراسم که با تلاش فراوان خود،به ارتقاء صنعت خودروسازی و نشان هیوندای کمک نموده اند، قدردانی نمود.

در پایان کنفرانس افتخار دریافت لوح و جایزه نخست نمایندگی برتر فروش هیوندای در کشورهای خاورمیانه و آفریقا نصیب شرکت کرمان موتور گردید و آقای مهندس فیروزی به نمایندگی از کشورمان با تشویق میهمانان و حضور در استیج مراسم ، هدیه و لوح  یادبود را از نماینده هیوندای دریافت نمودند. روابط عمومی گروه این دستاورد ارزشمند را به کلیه همکاران و خانواده بزرگ کرمان خودرو تبریک عرض نموده و برای مدیران و کارکنان شایسته شرکتهای گروه بویژه شرکت کرمان موتور پیشرفت و موفقیتهای بیشتر در عرصه های اجرایی آرزو مند است .

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان