جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

استاندار کرمان گفت: از مشارکت بخش خصوصی در توسعه استان به طور جدی حمایت می کنیم.

محمد جواد فدائی در نشست با جمعی از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در دفتر پیگیری امور اقتصاد مقاومتی استانداری کرمان در تهران از اهتمام مدیریت ارشد استان برای تسهیل ورود سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان خبر داد.  

وی با تشریح محدودیت های بخش دولتی در زمینه سرمایه گذاری، راه پویایی اقتصاد و توسعه را در جلب هر چه بیشتر مشارکت بخش خصوصی دانست.

فدائی گفت: ما با جدیت از طرح های توسعه ای در بخش های مختلف همچون مسکن، گردشگری، پتروشیمی، کشاورزی، انرژی و… حمایت خواهیم کرد.

استاندار کرمان افزود: به منظور تسهیل جذب سرمایه گذاری و ارتباط با فعالان اقتصادی دفتر پیگیری امور اقتصاد مقاومتی به صورت تام الاختیار امور مربوط به جذب سرمایه گذاران را دنبال می کند.

استاندار کرمان اظهار امیدواری کرد: این ارتباط موجب شکل گیری روندی قوی برای شناسایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی جدید در استان شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از توسعه استان کرمان هم در این جلسه با تقدیر استاندار کرمان گفت: فدایی اولین استانداری است که در هماهنگی با انجمن حمایت از توسعه استان از سرمایه گذاران دعوت کرد که در جلسه ای مشترک دیدگاه های آنان را بشنود.

رضا انجم شعاع ادامه داد: جمع حاضر در این جلسه شامل تعدادی از افرادی است که پیش از این با تکمیل فرم های انجمن برای مشارکت در توسعه استان اظهار تمایل کرده بودند و در جلسات بعدی هم به صورت تخصصی سرمایه گذاران حوزه های مختلف برای هم اندیشی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری دعوت می شوند.

سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در این جلسه دغدغه های شان را با استاندار کرمان مطرح کردند و مقرر شد در جلسات بعدی اجرای برخی از طرح های مطرح شده پیگیری شود.

منبع خبر: