جمعه, 14 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

حضور قدرتمند شرکت آرمان الکتریک ارگ در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و ملزومات خودرو

شرکت آرمان الکتریک ارگ وابسته به صنایع خودروسازی کرمان در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو سال 98 خوش درخشید.  

 به گزارش روابط عمومی شرکت آرمان الکتریک ارگ، این شرکت برای اولین بار دستاوردهای متخصصین و کارکنان فنی توانمند و پر تلاش خود را در تولید انواع درخت سیم و سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری خودرو به مراجعان و متقاضیان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و ملزومات خودرو عرضه نمود، که مورد استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه 4 روزه که از تاریخ 18 لغایت 21 آبان ماه 1398 با حضور بیش از 660 شرکت تولیدی و صنعتی ایرانی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، انواع قطعات و محصولات تولیدی خودرو شامل بدنه، گیربکس، چرخ دنده ها، باطری، قطعات الکتریکی و الکترونیکی و دیگر متعلقات خودروهای سبک و سنگین را که به همت صنعتگران داخلی در مرحله ساخت و خودکفایی است در معرض تماشای بازدیدکنندگان قرار داد.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات شرکت آرمان الکتریک ارگ اعلام کرد: با توجه به تخصصی بودن نمایشگاه،  اکثریت بازدیدکنندگان از صنوف مرتبط با صنعت خودرو، مراکز تولیدی_صنعتی، واحدهای پشتیبانی و تأمین خدمات، فروشندگان و توزیع کنندگان قطعات و لوازم فنی و جانبی خودروهای داخلی وخارجی موجود در بازار ایران بودند. این رویداد فرصت های مناسبی را برای تفاهم و توافق در زمینه تولیدات مشترک و خرید محصولات تولیدی شرکت آرمان الکتریک فراهم ساخت.

وی افزود: حضور در نمایشگاه، امکان هم افزایی و تعاملات متنوعی را به وجود آورد که در صورت تأمین سرمایه و منابع بانکی، قبول پیشنهادات همکاری و عقد قرارداد تأمین قطعات درخواستی میسر می شود. لازم به ذکر است شرکت آرمان الکتریک ارگ در شرایط کنونی علاوه بر حفظ اشتغال موجود، قادر است با جهش فوق العاده ای، نسبت به توسعه واحدهای فنی و تولیدی خود اقدام کند.

ایشان در گفتگو با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز بر این نکته تأکید کرد که: با توجه به داخلی سازی موفقیت آمیز درخت سیم خودروهای تولیدی کرمان موتور و سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته با کاربری های متنوع اینترنتی و راهیاب دقیق ایرانی در کارخانجات این شرکت، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در سفر اخیر به استان کرمان و دیدار از کارخانجات صنایع خودروسازی مستقر در ارگ جدید بم  تأکید بر ضرورت انعقاد قرارداد و استفاده خودروسازان بزرگ کشور از محصولات تولیدی این گروه نموده و استاندار محترم  را مأمور کردند ضمن هماهنگی با بانک های عامل وخودروسازان تا حصول نتیجه تصمیمات کارگروه استان را پیگیری نمایند..

لازم به ذکر است کارخانجات تولید دسته سیم و سیستم های مالتی مدیای شرکت آرمان الکتریک ارگ، توانایی تولید و تأمین انواع محصولات مورد اشاره با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای کلیه گروه های خودروسازی کشور را دارند.

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان