چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

هیوندای از کراس اوور جدید کوچک خود با موتور 1 لیتری رونمایی کرد

هیوندای کاسپر یک کراس اوور کوچک و جدید است که این شرکت قبل از عرضه به کره جنوبی از آن رونمایی کرده است.این خودرو با چراغ‌های ال ای دی بزرگ و شکاف در جلوپنجره پایینی خود، همیشه از دیدن شما شگفت زده به نظر می‌رسد.  

نام کاسپر از آن شخصیت روح کارتونی معروف و دوست داشتنی گرفته نشده است. این نام برگرفته از یک ترفند اسکیت بورد است که در آن تخته هنگام پرش اسکیت سوار معلق شده و می‌چرخد. هیوندای سفارشات این خودرو را از ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد و تحویل خودرو نیز از اواخر سال آغاز می‌شود.

هیوندای کاسپر با وجود ظاهر زیبا در جلو، دارای شکل عضلانی است. در این خودرو شاهد خطوط واضحی هستیم و گلگیرها نسبت به بدنه خودرو کمی به سمت بیرون امتداد دارند. روکش اطراف گلگیرها نیز ناهمواری خودرو را بالاتر می‌برد.

در قسمت عقب خودرو، یک هاچ بک با شیب تند قرار دارد. چراغ‌های عقبی بزرگ در گوشه‌های پایینی خودرو قرار گرفته‌اند که دارای رنگ بیرونی قرمز رنگ و طراحی داخلی سفید رنگ هستند. این طراحی لامپ‌های بزرگ قرار گرفته در جلو را تداعی می‌کند. هیوندای هنوز هیچ عکسی از فضای داخلی خودرو منتشر نکرده است.

 

هیوندای کاسپر

 

هیوندای تأیید کرده است که کاسپر با موتور 1.0 لیتری تنفس طبیعی یا پیشرانه 1.0 لیتری توربوشارژر در دسترس است. طبق گزارش خبرگزاری آسیا تودی، این خودرو دارای 11.79 فوت (3595 میلی متر) طول، 5.233 فوت (1.595 میلی متر) عرض و فاصله بین دو محور 7.874 فوت (2400 میلی متر) است.

برای مقایسه، هیوندای ونیو کوچک‌ترین کراس اوور این برند در ایالات متحده است که کمی بزرگ‌تر از کاسپر است. طول این خودرو 13.258 فوت (4041 میلی متر)، عرض آن 5.808 فوت (1770 میلی متر) و فاصله بین دو محور آن 8.267 فوت (2520 میلی متر) است.

ما در واقع در اوایل سال جدید شاهد چندین عکس جاسوسی از هیوندای کاسپر در هنگام آزمایش در برف بوده‌ایم. این خودرو در آن زمان، تحت طراحی داخلی AX 1 قرار داشت. حتی با پوشاندن خودرو، چراغ‌های بزرگ جلو به وضوح بخش مهمی از طراحی را تشکیل می‌دادند.

 

 
منبع خبر: