سه‌شنبه, 29 اسفند 1402
منو اصلی

تاریخچه

شرکت قوای محرکه کرمان خودرو (سهامی خاص) در سال 1387 به منظور مونتاژ و ساخت انواع موتور، گیربکس و اکسل خودروهای سواری در منطقه اقتصادی ارگ جدید تاسیس شد.

سابقه تولیدات

این شرکت به عنوان تامین کننده اصلی (OEM) تاکنون قوای محرکه (شامل موتور، گیربکس و اکسل) خودروهای:

سی یلو، ماتیـز، گل، ورنـا، ام وی ام، و گیربکس کامل پراید را مونتاژ و تحویل شرکت های خودروساز مربوطه نموده است.

خط مشی کیفیت 

شرکت قـوای محرکه کرمان خودرو تولید کننده موتور و سایر مجموعه های قوای محرکه برای مصرف در خودروهای بنزینی می باشد. محصولات این شرکت عمدتاً به شرکتهای خودروساز عرضه می گردد.

رسالت و اهداف 

تولید موتور و سایر مجموعه های قوای محـرکه با استانداردهای بین المللی، جلب رضایت و اطمینان مشتریان، ارائه خدمات مناسب پس از فروش، توجه به کارکنان و پیمانکاران و تأمین کنندگان و ارتقاء کیفی ایشان، بهبود مستمر و پیوسته و توجه به سود آوری و توسعه شرکت.

دیدگاه 

تأکید بر نگرش مدیریت جامع کیفیت وتأمین نیازهای مشتری، سعی بر نهادینه کردن فرهنگ بهبود مستمر و پیشگیری از بروز عیوب در کلیه فعالیت ها و فرآیندها.

روش

ایجاد و تقویت روحیه مسئولیت پذیری از طریق توجیه کارکنان در مورد اهداف کمی و کیفی، تأمین نیازهای آموزشی کارکنان و تشویق ایشان برای مشارکت در کارها، ایجاد فضای کاری مناسب و روابط صمیمانه بین کلیه کارکنان و پیمانکاران و مدیران و انجام صحیح و مستند کلیه فعالیتها و امور شرکت .

الگو

نظام جامع کیفیت بر مبنای نیازمندیهای ISO 9001:2000 و ISO / TS 16949

تمامی پیمانکاران و کارکنان شرکت قوای محرکه کرمان خودرو متعهد به اجرای کلیه الزامات تعیین شده در نظام کیفیت شرکت می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



بازدید:13943