سه‌شنبه, 29 اسفند 1402
منو اصلی

 

شرکت آرمان الکتریک ارگ، یکی از شرکت‌های گروه صنایع خودروسازی کرمان است که با هدف محوری تولید قطعات و محصولات الکتریکی و الکترونیکی ، بخصوص برای صنعت خودرو مشغول فعالیت می باشد.

این شرکت ، پس از تاسیس و استقرار ، در وهلۀ نخست ،خطوط تولید دسته سیم های خودرو و سیستم های صوتی – تصویری خودرو را در دو کارخانه مجزا نصب و راه اندازی نمود .

کارخانه تولید سیستم‌های صوتی- تصویری خودرو این شرکت با بهره‌گیری از امکانات مناسب، قادر به تولید انواع سیستم‌های صوتی- تصویری و مالتی مدیا برای خودروهای مختلف بوده و تاکنون محصولات متعددی را برای خودروهای تولیدی کرمان موتور و خودروسازان بم تولید و عرضه نموده است .

کارخانه تولید دسته سیم شرکت آرمان الکتریک ارگ ، در اولین گام های خود تولید دسته سیم های مورد نیاز خودروسازان گروه صنایع خودروسازی کرمان را در دستور کار قرار داد و اکنون با اتکا به دانش فنی و مهندسی کسب شده ، توان تولید هر نوع دسته سیم برای هر نوع محصول را داشته و در این زمینه آماده ارائۀ خدمات به صنایع مختلف نظیر خودروسازی ، لوازم خانگی و غیره می باشد. دسته سیم های تولیدی این شرکت برای خودروهای شرکت کرمان موتور، نمونۀ بارزی از توانایی شرکت آرمان الکتریک ارگ در این ارتباط است .

علاوه بر اینها ، بر مبنای طرح توسعۀ شرکت و در کنار تولید دسته سیم های مختلف ، شرکت آرمان الکتریک ارگ ، در خصوص ساخت و تولید برخی از اجزاء و قطعات دسته سیم های مختلف اقدام نموده است که این مهم ، اتکا به واردات این قبیل از قطعات را کاهش داده و صنعت دسته سیم سازی کشور می تواند از ثمرات آن برخوردار شود .

در ادامۀ روند رو به رشد شرکت ، تولید و عرضۀ محصولات دیگری در دستور کار شرکت قرار گرفته است که از آن جمله میتوان به تولید شیشه بالابر برقی خودروهای مختلف اشاره نمود . در این زمینه ، شرکت آرمان الکتریگ ارگ علاوه بر عرضۀ تولیدات خود به گروه صنایع خودروسازی کرمان ، آماده است که بر اساس اعلام نیاز و سفارش مشتریان ، انواع شیشه بالابر برقی خودروهای مختلف را تولید نماید .

شرکت آرمان الکتریک ارگ با بهره‌گیری از تیم های مهندسی توانمند و صدها نیروی کار آزمودۀ فعال در خطوط تولید و با نگاهی توسعه‌گرا و کیفیت محور، بر آن است که فصل نوینی را در تولید قطعات و محصولات الکتریکی و الکترونیکی کشور ، بخصوص در صنعت خودرو رقم زند .

*****

نشانی دفتر تهران: کیلومتر 15 جاده مخصوص کرج (لشگری)، بعد از خیابان 49، پلاک 469، طبقه اول / کد پستی: 1396118771/ تلفن:  44199829-021/ واتساپ:   09120904496

پست الکترونیک:  info@armanelectricco.com  / سایت: WWW.armanelectricco.com

نشانی کارخانه در بم: کیلومتر 5 جاده بروات ( در مسیر بم – زاهدان)، منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، بلوار کرمان موتور، بلوار سینا، خیابان پارس شرقی/ کد پستی :۷۶۷۱۱۱۴۷۹۹ / تلفن تماس:  ۴۴۲۵۲۸۹۷ -۰۳۴



بازدید:4265