سه‌شنبه, 29 اسفند 1402
منو اصلی

 

                                                                         

 

آنچه درباره شرکت کارگزاری کارآمد خوب است بدانیم:

شرکت کارگزاری کارآمد، از کارگزاران رسمی و معتبر بورس و اوراق بهادار و بورس کالا و انرژی است که از سال 1375 در بازار سرمایه فعالیت می‌کند. این مجموعه با بیش از ربع قرن سابقه و با همراهی مجموعه صنایع خودروسازی کرمان، سعی بر این داشته تا با ارائه خدمات نوین و متمایز، در خدمت مشتریان علاقمند به فعالیت در بازار سرمایه باشد.

کارگزاری کارآمد با فراهم‌سازی و ارائه خدمات غیرحضوری در جهت افزایش رفاه مشتریان، در فهرست اولین‌های خدمات نوین بورسی قرار گرفت.

کالج کارآمد؛ خدمتی نوین در شاکله این کارگزاری می‌باشد که در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور توسعه آموزش و فرهنگ معامله‌گری در بازار سرمایه، راه‌اندازی شده و با برگزاری دوره‌های حضوری و غیرحضوری و ارائه مشاوره‌های آموزشی به علاقمندان صنعت بورس، به ارتقاء جایگاه و اعتبار آن افزود.

 

اهداف شرکت

خانواده کارآمد، «تجارتِ امن برای همه» را سرلوحه‌ کار خود قرار داده است تا با محوریت این تفکر، در مسیر تلاش برای کسب رضایت مشتریان خود در عرصه مشتری‌مداری و تامین نیاز آنها گام برداشته و تمام تلاش آن، معطوف به توسعه حداکثری فرصت‌های کسب سود از بازار سرمایه است. در همین راستا با ایجاد و معرفی درست از راهکارهای سرمایه‌گذاری، آموزش و توسعه سریع بر پایه خدمات تکنولوژی‌محور، سعی در تأمین منفعت کوتاه‌مدت و بلندمدت سرمایه‌گذاران دارد.

 

چشم‌انداز  شرکت

اندیشه تبدیل شدن به یک کارگزاری تراز اول، چشم‌اندازی است که سبب می‌شود، کارگزاری کارآمد، با محوریت این تفکر و با اتکا بر تخصص و توانمندی همکاران کوشا و نوآور خود، در عرصه خدمات سرمایه‌گذاری موفق در بازار سرمایه، حتی الامکان به کیفیت کار و رضایتمندی مشتریان بیافزاید و با استمرار تلاش در راستای ارائه خدمات متنوع و نوین، مقدمات رشد و تعالی شرکت را فراهم سازد.

 

 



بازدید:2503