سه‌شنبه, 29 اسفند 1402
منو اصلی

آرمان موتور ارگ

شرکت آرمان موتور ارگ در فروردین ماه سال 1387  تأسیس و از دی ماه همان سال شروع به فعالیت نمود. این شرکت از مجموعه های تجاری، تولیدی صنایع خودروسازی کرمان است و موضوع فعالیت آن شامل واردات و مونتاژ انواع قطعات و زیرمجموعه های مورد مصرف صنایع خودروسازی از قبیل موتور، گیربکس، صندلی، داشبورد، اکسل جلو و عقب و همچنین مونتاژ پمپ ABS، رادیاتور، بوستر، پدال گاز، رودری،.... و اجزاء آن است. همچنین این شرکت در رابطه با قطعات خودکفایی نیز فعالیت می نماید.

موقعیت جغرافیایی و کارکنان تحت پوشش

کارخانه شرکت در کیلومتر 15 جاده بم  -زاهدان فاز یک منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، در مساحتی به وسعت 46687 مترمربع احداث شده است و با بهره مندی از 379 نفر نیروی مجرب و برخورداری از تأسیسات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب علیرغم دشواری های متعدد و استمرار تحریم های بین المللی خدمات ارزنده ای را در زمینه مونتاژ و تولید قطعات خودرو ارائه نموده و موفق شده طی مدت 7 سال روند تولید را از 3876 در سال 87 به 107324 در سال 94 ارتقاء دهد. دفتر مرکزی کارخانه در تهران، کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج، بلوار نخل، ساختمان مرکزی صنایع خودروسازی کرمان (ساختمان صدف) واقع شده است. 17 نفر از مدیران و کارشناسان مجرب فعال در دفتر مرکزی وظیفه تأمین و پشتیبانی امور شرکت در تهران را عهده دار می باشند .

محصولات

مهمترین استراتژی شرکت مونتاژ موتور،گیربکس، داشبورد، اکسل عقب، اکسل جلو و تولید و مجموعه سازی در رابطه با خودروهای Lifan620 ، LifanX60 با موتورهای 1/8 لیتر گیربکس دستی و 1/8 لیتر با گیربکس اتوماتیک، LifanX50 با موتور 1/5 لیتر گیربکس دستی و JAC S5 با موتور 2 لیتر توربو و JAC J5 با موتورهای 1/5لیتر گیربکس دستی و1/8 لیتر با گیربکس اتوماتیک بصورت تک سوخت می باشد که کاملا مطابق با شرایط و ضوابط مربوط به کاهش مصرف سوخت بوده و این خودروها دارای استاندارد آلایندگی یورو4 و یورو5 مورد تایید اداره استاندارد و محیط زیست می باشند.

 

 

                                                                                               



بازدید:20332