سه‌شنبه, 29 اسفند 1402
منو اصلی

شرکت نگین بم


این شرکت در سال 1386 پس از طی مراحل طراحی، مهندسی و نصب ماشین آلات و تجهیزات با هدف تامین نیازهای داخل کشوروصنایع موجود  به بهره برداری رسید.
شرکت با بهره گیری از دقیق ترین و پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی در امر خدمات آزمون مواد و محصولات شیمیایی و ارائه خدمات آماده سازی، تجزیه کمی و کیفی، همچنین تستهای عملکردی نمونه های ارسالی با رعایت استانداردهای مرسوم دنیا فعالیت می نماید. آزمایشگاه شرکت تایید صلاحیت موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی در سال 1388 رااخذنموده و یکی از مجهزترین آزمایشگاههای جنوب شرق کشورمی باشد که با استناد بر استانداردهای بین المللی مانند ASTM ،DIN  ،PPG  ،PSA  ، استاندارد ملی ایران و … به نتایج قابل قبولی دست یافته است. همچنین شرکت قابلیت انجام انواع آزمونهای فیزیکی و شیمیایی برای محصولات PT و ED و رنگ خودرو را دارد.و در حال پیاده سازی استانداردISO IEC 17025  می باشد.واحدتحقیق و توسعه شرکت برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و رفع موانع تولید و خلق ارزش و افزایش توان رقابتی، فعالیتهای تحقیقی خود را گسترش داده وبا استفاده از  امکانات، تجهیزات و دستگاههای آنالیز مواد شیمیایی نظیر (Atomic و GC) و پایلوت های تحقیقاتی و شبیه سازی فرآیند، پروژه های تحقیقاتی زیادی را در زمینه مواد PT و ED و رنگ خودرو در دست اجرا دارد.این شرکت در انتهای سال 1386 موفق به اجرای سیستم نظام مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه های ISO 9001:2008 و ISO/TS 16949:2009 از شرکت DQS آلمان گردید.


موقعیت جغرافیایی ، کارکنان
کارخانه شرکت درفاز دوم منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید کیلومتر10جاده بم زاهدان در زمینی به مساحت یک هکتار وسالن سرپوشیده به مساحت 3000متر مربع احداث شده ومجموعا 30 نفر پرسنل  مجرب به تولید چربگیر،فسفاته خمیر ED،رنگ خودرو و مواد شیمیایی دراین شرکت فعالیت می نمایند . دفترمرکزی شرکت درکیلومتر 16 جاده مخصوص کرج،بلوارنخل،ساختمان صدف واقع شده است .

 



بازدید:11430