سه‌شنبه, 29 اسفند 1402
منو اصلی

به منظور دستیابی به فن آوری پیشرفته در صنعت خودروسازی کشور و با هدف ایجاد شرایط لازم برای احداث خط تولید خودرو منطبق با استاندارد های معتبر جهانی در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. تجارب جهانی نشانگر آن است که ایجاد صنایع خودرو سازی در نقاط دور از مرکز باعث ایجاد شهرهای بزرگ و مراکز مهم اقتصادی در آن مناطق میشود.

تاسیس شرکت خودرو سازان بم در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و تبدیل این منطقه به قطب صنعتی تولید خودرو در کشور آثاری فراتر از حد پیش بینی شده را در منطقه جنوب شرقی کشور به نمایش گذاشته شده است. شرکت خودروسازان بم نخستین بخش خصوصی در کشور است که همکاری مشترک با یک شرکت خودروساز معتبر جهانی را آغاز نموده است. کارخانه خودروسازی بم از سال ۱۳۸۲ در زمینی با مساحت ۲۰۸۹۷۷۵ مترمربع با ظرفیت تولید سالیانه ۱۲۰۰۰۰ دستگاه خودرو در فاز اول احداث گردید. مساحت سالن بدنه این کارخانه ۳۵۰۰۰ مترمربع، تغذیه بدنه سازی ۲۷۰۰۰۰ مترمربع، سالن رنگ ۴۸۰۰۰ مترمربع، سالن تزئینات ۳۵۰۰۰ مترمربع و سالن تغذیه تزئینات ۲۷۰۰۰۰ مترمربع پیش بینی گردیده است. ظرفیت تولید سالانه این کارخانه در فاز ۲ به تعداد ۴۰۰۰۰۰ دستگاه خودرو افزایش میابد.

حفظ محیط زیست، جلوگیری از اتلاف انرژی و سوخت به عنوان ثروت ملی و آرامش و راحتی انسان ها و ایجاد ستونهای اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال از جمله نکاتی است که شرکت خودروسازان بم به دنبال آن میباشد. ارائه خدمات پس از فروش اگر چه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لیکن تولید محصولی که کمترین نیاز به خدمات پس از فروش را داشته باشد دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه شود. شرکت خودرو سازان بم به مدد اندیشه خلاق و بازوان توانمند فرزندان شما گام های بلندی در سازندگی و عمران محور جنوب شرقی کشور برداشته است و با انعقاد قرداد های مشترک تولید خودرو با نشان تجاری جیلی این خودرو ساز پر توان و با کیفیت چینی با پیشرفته ترین و برترین فن آوری با جدیت به ساختن فردای روشن این مرز و بوم همت گمارده است.



بازدید:21873