شنبه, 8 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

گربه خودرو در نمایشگاه مونیخ!

اولین نمایش رسمی خودرو فانتری تمام الکتریکی «اورا CAT» در اروپا و نمایشگاه IAA 2021 انجام شد.  

اولین مدل "اورا" قرار است که در آمریکا به فروش برسد. و این کارخانه خودروسازی تازه نفس، نگاه متفاوتی به خودروهای جمع و جور دارد و در تلاش است محصولات خود را گسترش دهد.

چنانچه بخواهیم از نمای بیرونی این خودرو‌ بگوییم به جرات می توان گفت که "اورا" نمای بیرونی را به سبک وینتیج با ظاهری قدرتمند و آیرودینامیکی توصیف می‌کند.

سازنده چینی اطلاعاتی در خصوص پیشرانه الکتریکی Cat ارائه نداده است؛ با این حال، از نسخه داخلی این خودرو می‌دانیم که از یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۴۳ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر به چرخ‌های جلو استفاده می‌کند.

به گفته اورا، این خودرو الکتریکی برای بازار اروپا دارای برد ۴۰۰ کیلومتر در هر بار شارژ است، اما مشخص نیست که این میزان با چرخه WLTP یا NEDC اندازه گیری می‌شود.
 

گربه خودرو

 

این شرکت اضافه می کند: این خودرو را با همکاری افرادی که علاقه به خودروهای الکتریکی جمع و جور دارند، توسعه داده است.

"اورا" معتقد است، آن دسته از افرادی که در توسعه این محصول شرکت کرده اند افراد جوانی هستند که به جامعه خود اهمیت می‌دهند و نظرات مختلفی در مورد جهان دارند.

 

گربه خودرو

 


"اورا" برای اینکه مشتریان را به خود جذب کند امکانات مختلفی را روی این خودرو به کار برده است، به طور مثال دارای دوربین استاندارد ۳۶۰ درجه و سایر ویژگی‌های فناوری است، اما متأسفانه اطلاعات بیشتری در مورد تجهیزات استاندارد آن ارائه نشده است.

"اورا" تصمیم دارد تحویل خودرو CAT را در اروپا تا قبل از پایان سال آغاز کند.

یادآور می شود که "اورا" برند خودرویی متعلق به کمپانی گریت وال موتورز چین است که در راستای رقابت در بازار محصولات کوچک روانه بازار شده است.

منبع خبر: