جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

هوندا اینتگرای جدید برای بازار چین معرفی شد

چند ماه پیش، آکورا از بازگشت نام اینتگرا خبر داد اما حالا شرکت مادر آن یعنی هوندا زودتر این نام را برای یک خودروی تولیدی احیا کرده است. هوندا اینتگرا مدل 2022 یک سدان کامپکت است که بر اساس سیویک و برای بازار چین ساخته شده است. این خودرو از طریق جوینت ونچر Guangqi Honda در گوانگژو تولید می‌شود درحالی‌که سیویک برای بازار چین در کارخانه ووهان متعلق به جوینت ونچر دانگ‌فنگ هوندا به تولید می‌رسد.  

طراحی و ظاهر هوندا اینتگرا:

این دو خودرو تا حد زیادی باهم یکسان هستند اما اینتگرا به لطف چراغ‌های جلوی LED باریک‌تر و جلوپنجره بزرگ‌تر با الگوی لانه‌زنبوری، زیباتر به نظر می‌رسد. تغییرات در قسمت عقب خودرو هم ادامه پیدا کرده و حالا شاهد چراغ‌های تیزتری هستیم که فضای کمتری را روی در صندوق اشغال کرده‌اند.

اسپویلر ظریف روی لبه در صندوق، دیفیوزر تزئینی و دو سر اگزوز نیز نمای اسپرتی به اینتگرا بخشیده‌اند. علاوه بر این، رینگ‌های جدید با سایز حداکثر 18 اینچی و رنگ‌های جدید مثل زرد آتشین و آبی فیروزه‌ای هم این خودرو را از سیویک متمایز می‌کنند.

هوندا اینتگرا

هوندا فعلاً هیچ تصویری از داخل اینتگرا منتشر نکرده اما انتظار می‌رود کابین این خودرو تا حد زیادی با سیویک یکسان باشد. پیشرانه‌های این سدان جدید نیز هنوز مشخص نیستند اما نشان Turbo 240 روی در صندوق نشان از گشتاور 240 نیوتن متری اشاره دارد که این دقیقاً همان گشتاوری است که توسط پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ سیویک تولید می‌شود.

این موتور که به یک گیربکس CVT متصل است، 180 اسب بخار قدرت را به چرخ‌های جلو تحویل می‌دهد. البته در اینتگرا یک گیربکس شش سرعته دستی هم ارائه می‌شود.

هوندا اینتگرا

فروش هوندا اینتگرای جدید تا پیش از پایان امسال در چین آغاز خواهد شد و جزئیات بیشتر و قیمت آن به‌زودی اعلام می‌شود. از سوی دیگر، گفته شده آکورا اینتگرای جدید هم که یک سدان پنج‌در لیفت‌بک است، سال آینده برای عرضه در بازار ایالات‌متحده معرفی خواهد شد.

منبع خبر: