شنبه, 1 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

برنامه زمانی آرین موتور برای تولید 3 محصول چینی در ایران.

 

لاماری تا پایان امسال به بازار می آید.

شرکت آرین موتور پویا برنامه زمانی عرضه محصولات جدید خود را اعلام کرد؛ این شرکت با عرضه یک محصول SUV تا پایان سال 1400 و دو خودرو جدید دیگر تا سال 1401، رسما وارد بازار تولید خودروهای چینی در ایران می شود.  

شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی موتورز که طی 10 سال فعالیت در ایران، 15 هزار دستگاه از محصولات سواری این برند ژاپنی را وارد بازار ایران کرده، تصمیم گرفته است در همکاری با شرکای جدید، اقدام به مونتاژ و تولید خودروهای جدید چینی در بازار ایران کند.

شرکت آرین موتور پویا تا سال 96 فقط وارد کننده محصولات میتسوبیشی به بازار ایران بوده است پس از تغییر نگاه میتسوبیشی به بازار ایران و وجود پتانسیل بسیار خوب و بالقوه برای عرضه محصولات این برند در ایران، تصمیم به تولید محصولات میتسوبیشی در ایران گرفت. اما با دور جدید تحریم ها و قطع همکاری با میتسوبیشی، شرکت آرین موتور پویا با چند شریک چینی برای تولید خودرو در سایت خمین گروه آرین سرمایه وارد مذاکره می شود که حاصل این مذاکرات هدف گذاری تولید سه محصول سواری چینی در بازار ایران است.

اولین محصول SUV کلاس C آرین موتور پویا که به زودی رونمایی می شود قرار است در فاز نخست با 20 درصد داخلی سازی وارد بازار ایران شود.

منبع خبر: