جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

در نمایشگاه خودرو ماکائو رونمایی شد.

 

نسخه برقی جک T8‌

جک T8 یکی از پیکاپ‌های جدید بازار خودرو کشورمان است که کرمان موتور آن را با نام کی ام سی T8 به مصرف‌کنندگان ایرانی عرضه کرده است. حال شرکت خودروسازی جک در جریان نمایشگاه خودرو ماکائو 2021، از نسخه برقی این پیکاپ رونمایی کرده است.  
  1. نسخه برقی براساس مدل درون‌سوز جک T8 ساخته شده است و ظاهر آن کاملا شبیه به نسخه بنزینی است، با این حال یک پیشرانه الکتریکی خالص به جای موتور درون‌سوز خودرو قرار گرفته است. طراحان جک برای آن‌که این تیپ را نسبت به دیگر نسخه‌ها متفاوت جلوه دهند، از جلوپنجره کرومی برای این خودرو استفاده کرده‌اند که موجب درخشش بیشتر جک T8 برقی شده است.

2-در کابین خودرو نیز با ظاهری کاملا مشابه جک T8 درون‌سوز روبرو هستیم و تنها تفاوت نسخه برقی و بنزینی به اهرم تعویض دنده مربوط می‌شود، جایی که گیربکس مخصوص خودروهای برقی به جای اهرم تعویض دنده معمولی قرار گرفته است. پکیج باتری لیتیوم آهن فسفات 65.3 کیلووات ساعتی وظیفه تامین انرژی پیکاپ جک T8 الکتریکی را برعهده دارد.

3-موتور برقی این پیکاپ قادر است تا 201 اسب‌بخار قدرت و 295 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. حداکثر برد این خودرو مطابق چرخه NEDC برابر با 330 کیلومتر عنوان شده است و حداکثر سرعت این پیکاپ برقی نیز 100 کیلومتربرساعت خواهد بود.

برچسب 

 

 
 
منبع خبر: