چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

فراخوان آموزش.

 

اطلاعیه موسسه آموزشی کیش.

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش با راه اندازی دوره های غیرحضوری (آنلاین) از پرسنل شاغل و خانواده های آنان برای آموزش زبانهای (انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی، فرانسه، روسی و چینی) با ارائه تخفیف ویژه ثبت نام بعمل می آورد.  

برگزاری دوره های آنلاین در هر ترم 15 جلسه و هر جلسه 75 دقیقه به مبلغ 2.500.000 ریال می باشد. معرفی شدگان و خانواده درجه یک آنان از طریق امور اداری شرکتها از 20درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

سایر دوره های موسسه به شرح زیر است:

دوره های خصوصی ویژه مدیران ارشد

15 جلسه 75 دقیقه (آنلاین) هر هفته دو جلسه

20 دقیقه مکالمه روزانه غیر حضوری توسط مدرسین کارآزموده

شهریه هر ساعت 150هزار تومان

دوره نیمه خصوصی ویژه مدیران

15 جلسه 75 دقیقه (آنلاین) هر هفته دو جلسه

حداکثر افراد شرکت کننده در کلاس 5 نفر

شهریه هر کلاس 300 هزار تومان

یادآوری:

1-علاوه بر دوره های ذکر شده این موسسه در حوزه های آموزشی مدیریت( مدیریت دانش، مدیریت اجرایی، منابع انسانی، آسیب های شغلی، اصول و مبانی سازماندهی ) اقتصاد و بازرگانی (اصول و فنون مذاکرات تجاری، بازاریابی، بازاریابی استراتژیک، چگونگی تامین منابع مالی در شرایط تحریم و ... )کامپیوتر(ICDL، برنامه نویسی پیشرفته، برنامه نویسی تحت وب، اصول و مبانی شبکه و ...) کسب و کار و بهره وری(چرخه مدیریت بهره وری، نظام های انگیزشی در بهره وری، تکنیک های انسانی و مدیریتی در بهره وری، مدیریت زمان و ...) فعال می باشد که به تناسب نیاز مدیریت منابع انسانی هر شرکت پس از انجام مذاکره آماده همکاری خواهد بود.

2-موسسه بصورت تخصصی در زمینه آموزش خردسالان و کودکان فعال بوده و با استفاده از مربیان کارآزموده هر ساله بسیاری از خردسالان و کودکان کشور عزیزمان را آموزش می دهد.

3-واحد آزمون موسسه آماده همکاری با شرکتها در زمینه مطالعه و تحقیق، طراحی و اجرای آزمون های استاندارد بین المللی و برگزاری آزمون های اختصاصی با صدور مدرک پایان تحصیلات می باشد.

به مدیران محترم منابع انسانی شرکتها توصیه می گردد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 41592286-021 تماس حاصل فرموده و ضمن اطلاع رسانی به کارکنان و مدیران محترم نسبت به معرفی متقاضیان اقدام فرمایند.

 

روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان

 

منبع خبر: