پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

دسترسی مجدد مالکین کوپا به خدمات

 

تعمیرگاه مرکزی ریگان خودرو باز شد،

اخیراً تعمیرگاه مرکزی ریگان خودرو در شهر تهران مجدداً باز شده و باعث شده تا صاحبین این خودرو مجدداً بتوانند خدمات خودروی خود را در این مرکز انجام دهند.  

ریگان‌خودرو یکی از شرکت‌های خودرویی پرحاشیه ایران طی چند سال گذشته بوده که به واسطه تولید و عرضه خودروی کوپا T210 شناخته می‌شود. این شرکت در ابتدا تصمیم داشت کوپا T210 را به عنوان کراس‌اووری لوکس برای رقابت با تیگو 7 معرفی کند اما مشکلات و حواشی مختلف از جمله فروش خودرو توسط شهرخودرو، مانع از دسترسی ریگان خودرو به اهدافش شد. در چند ماه اخیر البته مشکلات دیگری نیز گریبان گیر صاحبان خودروهای کوپا شد و به طور مثال مراکز خدمات پس از فروش این شرکت در چند شهر از جمله تهران بسته شد. اما اخیراً تعمیرگاه مرکزی ریگان خودرو در شهر تهران مجدداً باز شده و باعث شده تا صاحبین این خودرو مجدداً بتوانند خدمات خودروی خود را در این مرکز انجام دهند.

 

تعمیرگاه مرکزی ریگان خودرو

 

نکته مثبت در مورد بازگشایی مرکز خدمات کوپا بازگشت مدت زمان از دست رفته گارانتی خودروها است. بنابراین مالکان کوپا T210 که طی مدت اخیر به واسطه بسته بودن مرکز خدمات پس از فروش ریگان خودرو و منقضی شدن مدت گارانتی متضرر شده بودند، اکنون می‌توانند بار دیگر از گارانتی خودرو استفاده کنند.

این امیدواری وجود دارد که مدیریت جدید ریگان خودرو، رویه‌ای متفاوت از فعالیت چند سال گذشته این مجموعه را در پیش بگیرد. عدم اخذ پروانه بهره‌برداری از وزارت صمت و همکاری ناموفق با مجموعه‌های مختلف همچون شهرخودرو، از جمله تصمیمات اشتباه ریگان خودرو طی مدت اخیر بوده‌اند که زیان آن هم به شرکت و هم به مشتریان وارد شده است. در صورتی که ریگان خودرو بتواند دوباره خود را احیا کند، شاهد افزایش تنوع بیشتر در بازار خودرو کشورمان خواهیم بود که از مدت‌ها پیش به واسطه انحصار و ممنوعیت واردات روزهای بدی را سپری می‌کند.

طبق گزارش های بدست آماده به نظر می رسد که ریگان خودرو یک نمایندگی دیگری را نیز در شهر تهران واقع در آجودانیه نیز بازگشایی کرده تا روند خدمت رسانی را به مالکین فعلی خودروی کوپا برای شرق تهران تسهیل کند.

منبع خبر: