پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

نشست مشترک مدیران عامل شرکت کرمان موتور و بانک رفاه

 

درخواست خط اعتباری 1000 میلیارد تومانی شرکت کرمان موتور از بانک رفاه

مهندس فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور با دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و جمعی ازمدیران ارشدهردو مجموعه با هدف تقویت و گسترش تعاملات فی‌مابین و تبادل نظر برای نیل به اهداف مشترک، در محل شرکت کرمان موتوردیدار کردند.  

در این نشست مهندس فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه ازاین مجموعه در سال‌های گذشته، از انتقال درگاه‌های پرداخت IPG  شرکت کرمان موتور به بانک رفاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سابقه تعاملات فیمابین  بسیار طولانی است و باعث افتخار است که بتوانیم در راستای توسعه این همکاری‌ها گام برداریم.

مهندس فیروزی تصریح کرد: شرکت کرمان موتور به منظور توسعه فعالیت‌های خود در سال جاری، نیازمند اختصاص خط اعتباری 1000 میلیارد تومانی از جانب بانک رفاه است و امیدواریم به زودی این خط اعتباری در اختیار شرکت قرار گیرد.

دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز با اشاره به نقش صنعت خودروسازی در تحقق اهداف شعار سال " تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین"، خاطرنشان کرد: بانک رفاه آمادگی دارد تا با توسعه همکاری‌های متقابل با شرکت‌های خودروسازی از جمله شرکت کرمان موتور در راستای گسترش فعالیت‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین این شرکت‌ها گام بردارد.

وی از شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از شرکت‌های خودروسازی معتبر کشور نام برد و گفت: این شرکت از مشتریان بزرگ اعتباری بانک به شمار می‌رود و سابقه همکاری‌های متقابل بانک و این شرکت به بیش از 20 سال می‌رسد.

مدیرعامل بانک رفاه ضمن استقبال از انتقال درگاههای پرداخت IPG شرکت کرمان موتور به این بانک، تصریح کرد: با انتقال این درگاه‌های پرداخت، معدل حساب شرکت نزد بانک به نحو چشمگیری ارتقاء یافته و به تبع آن حمایت‌های تسهیلاتی بانک از شرکت کرمان موتورگسترش خواهد یافت و در این راستا قادر خواهیم شد  طی سال جاری خط اعتباری 1000 میلیارد تومانی را  در اختیار این شرکت قرار دهیم.

دکتر للـه‌گانی با اشاره  به طرح گواهی اعتبار مولد (انتشار اوراق گام) بانک رفاه  از آن به عنوان بستری مطمئن برای حمایت از اقدامات توسعه‌ای شرکت کرمان موتور نام برد و گفت: انتشار این اوراق با هماهنگی بانک مرکزی و سازمان بورس و فرابورس آغاز شده است و شرکت کرمان موتور می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های اوراق گام و انتقال آنها به صنایع بالادستی و قطعه‌سازان، نسبت به تامین مالی خود اقدام کند. وی در این نشست به خدمات ارزی بانک اشاره و از این مهم به عنوان بستر دیگری برای حمایت از شرکت کرمان موتور نام برد و گفت: بانک رفاه یکی از بانک‌های موفق کشور در ارائه خدمات ارزی است و آمادگی دارد تا نسبت به ارائه بیش از پیش این خدمات به شرکت کرمان موتور با هدف توسعه فعالیت‌های صادراتی و وارداتی شرکت اقدام کند.

وی در ادامه تصریح کرد: خدمات ضمانتنامه‌ای، گشایش اعتبار اسناد ، خدمات بیمه‌ای، ظرفیت‌های تسهیلاتی، خدمات الکترونیک و.... از دیگر ظرفیت‌هایی هستند که می‌توانیم در اختیار شرکت کرمان موتور قرار دهیم.

دکتر للـه‌گانی در پایان تاکید کرد: بانک رفاه   خود راشریک راهبردی شرکت کرمان موتور می‌داند و امیدواریم همواره شاهد تحول و توسعه همکاری‌های مشترک باشیم.

 در پایان مدیران عامل شرکت کرمان موتور و بانک رفاه و هیات همراه از شعبه بانک رفاه مستقر در ساختمان شرکت  بازدید ومقررگردید با مساعدت شرکت کرمان موتور فضای بیشتری به بانک رفاه شعبه کرمان موتوراختصاص یابد .  

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان