پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

عکس های جاسوسی جدید از هیوندای کونا

هیوندای برای اولین بار کونا را برای مدل سال 2018 معرفی کرد و حالا این کراس اوور کامپکت در سال 2021 به روزرسانی شد.  

هیوندای کونا یکی از مدل‌های جدید این برند است، پارسال این خودرو از سوناتا فروش بیشتری داشت. عکس‌های جاسوسی جدید این کراس اوور را با استتار کمتر نشان می‌دهند و در عین حال بیشتر فضای داخلی اصلاح‌شده آن را نشان می‌دهند. 

 قبلاً فضای داخلی از این خودرو را دیده‌ایم و در عکس‌های جاسوسی قبلی، نگاهی اجمالی به پشت آمپری دیجیتالی داشتیم. عکس‌های جدید فضای داخلی را نیز نشان می‌دهند، اگرچه هیوندای داشبورد را از دید پنهان کرده است اما می توان پانل‌های درب، تکیه‌گاه مرکزی و صندلی‌های بازطراحی‌شده را دید.

پشت آمپری جدید احتمالاً با یک صفحه نمایش دیجیتال اطلاعات سرگرمی روی داشبورد جفت می‌شود. کونا بازطراحی شده به ارائه انواع پیشرانه،  از بنزینی گرفته تا تمام الکتریکی، ادامه خواهد داد.

تصاویر جاسوسی نشان می‌دهد که این مدل یک واحد ۱.۶ لیتری را برای بازار کره ارائه می‌دهد که با یک جعبه دنده دوکلاچه جفت می‌شود که به چرخ‌های جلوی کراس اوور نیرو می‌دهد، مشخص نیست که آیا این موتور در نسخه ایالات متحده در دسترس خواهد بود یا خیر.

جزئیاتی جدید از کراس اوور هیوندای کونا اعلام شد

هیچ جزئیاتی در مورد پیشرانه تمام الکتریکی وجود ندارد، اما باتری و موتور‌های الکتریکی باید عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی ارائه دهند. هیوندای احتمالاً به ارائه کنا N Line به نسل بعدی نیز ادامه خواهد داد.

جزئیاتی جدید از کراس اوور هیوندای کونا اعلام شد
 تشخیص این موضوع در عکس‌ها سخت است، اما جاسوسان می‌گویند که نسل بعدی کنا در مقایسه با مدل قبلی از نظر اندازه بزرگتر خواهد بود؛  همچنین از استایل جلویی جدید استفاده می‌کند که از طراحی معرفی‌شده در مدل نسل اول مانند چراغ‌های جلوی اسپلیت فاصله زیادی ندارد.

کنا بسیاری از ویژگی ها را حفظ می کند، اگرچه چراغ‌های جلوی پایین احتمالاً جهت عمودی دارند تا طراحی آن مطابق با سایر مدل‌های هیوندای باشد.

بعید به نظر می رسد این خودرو جدید امسال به بازار عرضه شود؛ این احتمال وجود دارد که در اواخر سال ۲۰۲۲ اولین نمایش از این خودرو انجام شود. احتمالاً قبل از ورود به نمایشگاه‌های ایالات متحده در سایر بازار‌ها عرضه خواهد شد.

منبع خبر: