جمعه, 14 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

حضور سدان لیفت بک KMC J7 در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با هدف دستیابی به بازارهای صادراتی و پیشرفت تکنولوژی با حضور وزیر صمت در تاریخ 3 شهریورماه افتتاح شد. خودروسازان و قطعه سازان متعددی در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات جدید خود را در معرض نمایش گذاشته‌اند.  

کرمان موتور با معرفی پلتفرم بومی SP-1 وجهه متمایزی نسبت به سایر گروه‌های صنعتی پیدا کرده است. ولی این پلتفرم و نمونه اولیه ساخته‌شده بر اساس آن، تنها محصولات کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو نیستند. خودروی KMC J7 زردرنگ در غرفه این شرکت نیز تا حد زیادی توانسته توجه بازدیدکنندگان را به سمت خود جلب کند. این سدان اسپرت نسخه ارتقایافته جک J7 بوده که با نام سهول A5 Plus در بازار چین به فروش می‌رسد.

 

سدان KMC J7

 

کی ام سی J7 به واسطه چراغ‌های باریک، ناهمواری‌های روی بدنه و ورودی هوای بزرگ، ظاهری بسیار جذاب و تهاجمی دارد. عقب ماشین نیز به سبب چراغ‌های متصل به هم، جلوه چشم‌نوازی را در هنگام شب به نمایش می‌گذارد.

لیفت بک جذاب KMC J7 به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز بوده و می‌تواند قدرتی معادل 172 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن متر تولید کند. طبق گزارش کرمان موتور، شتاب صفر تا 100 این خودرو در کمتر از 8 ثانیه اتفاق می‌افتد.

کروز کنترل، دوربین 360 درجه، سیستم پارک خودکار، سنسور جلو و عقب، سنسور نور، سنسور باران و غیره از جمله امکانات کی ام سی جی 7 به حساب می‌آیند.

کرمان موتور هنوز قیمت دقیقی را برای سدان جدید اعلام نکرده، ولی با توجه به گفته‌ها و شنیده‌ها، KMC J7 قیمتی بالای یک میلیارد تومان داشته و در نیمه دوم سال جاری یا نیمه اول سال 1402 روانه بازار می‌شود.

منبع خبر: