جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

جک Sei 6 پرو، محبوب مشتریان

برندهای چینی هر روز در حال گسترش محدوده خود هستند و سعی دارند تا در کشورهای بیشتری محصولات خود را به فروش برسانند. یکی از این برندها جک است، نامی شناخته شده در کشورمان که البته در آمریکای لاتین حضور پررنگ‌تری نسبت به ایران دارد. یکی از محصولات کارآمد این شرکت برای مشتریان در مکزیک، جک Sei 6 پرو است که مکزیکی‌ها آن را یک شاسی‌بلند کامل قلمداد می‌کنند.  

برند جک از پنج سال پیش وارد بازار مکزیک شده است و در این مدت موفق شده تا محصولات متنوعی را به بازار این کشور عرضه کند. جک با جمع‌آوری نظرات مشتریان خود در مکزیک، محصولاتی را به این بازار می‌فرستد که با تمایلات مصرف‌کنندگان همخوانی داشته باشند.

بنابر تجربیات خبرنگاران مکزیکی، جک Sei 6 پرو نسبت به تمامی محصولات پیشین جک بهبود قابل توجهی داشته است. فرمان این خودرو عملکرد دقیق‌تری دارد و روی جاده آسفالت به روشنی پاسخ فرامین راننده را می‌دهد. سیستم تعلیق آن نیز بیش از حد نرم نیست و از نظر کیفیت سواری با خودروهای هیوندای و کیا مطابقت دارد.

 

جک Sei 6 پرو

 

جک Sei 6 همانند اکثر خودروهای چینی به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است که 181 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. استفاده از جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه در جک Sei 6 پرو سبب شده است تا این خودرو عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه دهد و با وجود کوچک بودن پیشرانه، احساس ناکافی بودن قدرت در آن ایجاد نشود.

جک برای جلب رضایت مشتریان، از مواد باکیفیتی در ساخت کابین Sei 6 پرو استفاده کرده است. ظاهر کابین جک Sei 6 پرو نیز بی‌شباهت به تیگو 7 پرو نیست. نمایشگرهای دوگانه سرتاسری و کنترلرهای لمسی نقطه تمایز کابین این کراس‌اوور هستند. دکمه‌های فیزیکی محدودی در کابین جک Sei 6 پرو مشاهده می‌شود و حتی پنل سیستم تهویه نیز لمسی است. این قابلیت در کنار جذابیت‌های فراوان، مشکلاتی نیز برای راننده به همراه دارد. برای مثال نوشته‌های نمایشگر بسیار کوچک هستند و تغییر تنظیمات خودرو با استفاده از فرامین لمسی چندان آسان نیست. همچنین مشکلاتی در زمینه ارتباط با نرم افزارهای اندروید اتو و اپل کارپلی گزارش شده است.

بالاترین تیپ جک Sei 6 پرو در مکزیک، ونگارد نام دارد. این تیپ به آپشن‌هایی همچون دوربین 360 درجه، سانروف و سقف پانوراما، صندلی‌های تنظیم شونده برقی با حافظه، آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرمکن، شارژر بی‌سیم، درب صندوق برقی و طیف گسترده‌ای از سیستم‌های دستیار رانندگی همچون کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، نور بالا اتوماتیک و نگهدارنده بین خطوط مجهز است.

 

جک Sei 6 پرو

 

جک Sei 6 پرو در بازار مکزیک با خودروهایی همچون هیوندای توسان، هوندا CR-V، تویوتا راو 4 و فولکس واگن تیگوان رقابت می‌کند. جک Sei 6 پرو برخلاف رویه مرسوم چینی‌ها فاصله قیمت قابل توجهی با رقبای مطرح خود ندارد و به جای آن سعی کرده است تا با استفاده از امکانات مناسب و ظاهر زیبا مشتریان را برای خرید متقاعد کند. محدوده قیمت جک Sei 6 پرو در مکزیک بین 579000 تا 708000 پزو (950 الی یک میلیارد و 162 میلیون تومان) است.

منبع خبر: