چهارشنبه, 16 آذر 1401
منو اصلی

 

اخبار گوناگون.

 

ارتقا شبکه نمایندگی رسمی هیوندا در ایران

نماینده رسمی شرکت هیوندایی در ایران به منظور ارتقاء سطح کارشناسان شبکه فنی و نمایندگی های خود اقدام به برگزاری آزمون های فنی می کند.  

شرکت KTL  که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش  محصولات هیوندا کره جنوبی در ایران است به منظور ارزیابی و ارتقا شبکه کارشناسان فنی خود آزمون تعیین سطح کارشناسان فنی و پذیرشگران شبکه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، این آزمون با استانداردهای شرکت هیوندا و به منظورارتقا و ارزیابی سطح فنی پرسنل در سه سطح  کارشناس، متخصص و استاد در بیستم آبان ماه سال جاری  و با حضور 400 شرکت کننده از 64 نمایندگی مجاز در مجموعه ورزشی کرمان خودرو برگزار خواهد شد.

این آزمون در این مرحله به منظور سنجش وضعیت دانش و مهارت پرسنل نمایندگی ها ( پذیرشگران، کارشناسان فنی و تکنسین ها ) برگزار می شود که شامل سوالات تشریحی و تستی  به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه های فنی برای تکنسین ها و حوزه های ارتباط  با مشتری و پذیرش خودرو برای مشاوران سرویس (پذیرشگران) است.

در صورت موفقیت در این مرحله ، مرحله بعدی آزمون متخصص اجرا شده و درصورت عدم موفقیت آزمون کارشناس تکرار می شود. پس از موفقیت در آزمون متخصص در نهایت آزمون استاد برگزار خواهد شد.

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودرو سازی کرمان