پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

تصاویر و اطلاعات جدید از ماشین چری تیگو 9

هرچه به معرفی چری تیگو 9 نزدیک می‌شویم، تصاویر جاسوسی بیشتری از این خودرو منتشر می‌شود. این بار، دو نسخه از کراس‌اوور جدید به طور همزمان وارد یک قاب شدند. یک نسخه استاندارد و دیگری پریمیوم‌ است.  

از تجهیزات نسخه های مختلف چه می توان فهمید؟

بر اساس تصاویر جدید، یکی از بخش‌های متمایز در نسخه گران قیمت چری تیگو 9 وجود لوگوی دیجیتالی جدید چری روی جلوپنجره است. اخیراً این مدل لوگو فناوری پیشرفته،بر روی یکی دیگر از کراس اوورهای آینده این چری با کد T1EJ مشاهده شده است. منظور از "لوگو دیجیتال" این است که همراه با نور چراغ لوگو چری روشن می‌شود. وقتی ماشین خاموش می‌شود، لوگو نامرئی می‌شود.

منظور از لوگو دیجیتال" این است که همراه با نور چراغ لوگو چری روشن می‌شود. وقتی ماشین خاموش می‌شود، لوگو نامرئی می‌شود.

در مورد فضای داخلی، برخلاف تمام عکس‌های «جاسوسی» قبلی، این بار فضای داخلی کراس اوورها کاملاً تکمیل شده است. صفحه کنترل با یک اهم چرخشی برای انتخاب حالت‌های رانندگی در جای خود بر روی کنسول مرکزی نصب شده است. غربیلک D-CUT و صفحه نمایش دوتایی، بالاخره اختصاصی خودرو طراحی شده و از مدل اکسید قرض نگرفته است.

شایان ذکر است که این‌اولین بار است که می توانید نسخه تولیدی داخلی تیگو 9 را با جزئیات مشاهده کنید.

فضای داخلی خودرو چری تیگو 9

به طور طبیعی، نسخه گران‌قیمت با استفاده از ترکیبی از رنگ روشن، طرح رنگی نجیب‌تری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، نسخه پریمیوم چری تیگو 9 فاقد کامل دستگیره داخلی برای باز کردن درب خودرو است. با توجه به دکمه‌های کوچک در جای خود، درایو الکتریکی این عملکرد را بر عهده خواهد داشت.

در عین‌حال، هیچ تفاوت دیگری بین مدل‌های چری تیگو 9 در تجهیزات ردیف جلو وجود ندارد. هر دو مدل مجهز به سیستم هداپ‌دیسپلی بر روی شیشه جلو، پدال‌های تعویض دنده و کنترل های لمسی روی فرمان هستند. عدم وجود اهرم تعویض دنده روی کنسول میانی را به احتمال زیاد می‌توان با قرار گرفتن آن بر روی ستون فرمان در مدل Exeed Yaoguang شبیه دانست.

اما در ردیف دوم نسخه پریمیوم چری تیگو 9 یک صفحه کنترل آب و هوا وجود دارد و همچنین تنظیمات گرم‌کن صندلی‌های عقب به صورت جداگانه وجود دارد که در زیر کانال های هوای مرکزی قرار گرفته است. علاوه بر این، سرنشینان عقب این امکان را دارند که از پرده‌های خورشیدی جمع‌شونده برای شیشه‌ها استفاده کنند. پرده‌ها به صورت مخفی در شکاف‌های درها پنهان می‌شوند.

توضیحات عکس

چری تیگو 8 چه مشخصاتی فنی دارد؟

همانطور که می‌دانیم چری تیگو 9 بر روی پلت فرم جدید T2X ساخته شده است و ابعاد آن 4780 در 1920 در 1700 میلی متر با فاصله بین دو محور 2800 میلی متر خواهد بود. درحال حاضر، به لطف عکس های "جاسوسی"، از قبل مشخص شده است که این کراس اوور در نسخه 5 و 7 نفره عرضه خواهد شد. نسخه دو ردیف صندلی مجهز به موتور 2 لیتری با قدرت 254 اسب بخار خواهد بود و از یک گیربکس 7 سرعته 7DCT380 برای انتقال نیرو استفاده می‌کند که نیرو را به دیفرانسیل جلو انتقال می‌دهد. نسخه 7 صندلی به همان موتور احتراق داخلی مجهز خواهد بود و گیربکس اتوماتیک بادوام تر 7DCT400 وظیفه انتقال نیرو به 4 چرخ را برعهده دارد.

انتظار می‌رود که بعداً مدل‌هایی از چری تیگو 9 با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک تولید شود و همچنین مدل هیبریدی با قابلیت شارژPHEV به لیست اضافه شود.

به احتمال زیاد قیمت کراس‌اوور چری تیگو 9 از 200000 یوان (حدود 1 میلیارد تومان) شروع شود.

انتظار می‌رفت که نهمین تیگو در 18 نوامبر در نمایشگاه خودروی گوانگژو رونمایی شود. اما در حال حاضر، این نمایشگاه به تعویق افتاده است. برگزارکنندگان تصمیم خود را به دلیل رعایت الزامات مقامات چینی در مورد پیشگیری از COVID-19 عنوان کرده‌اند. تاریخ جدید هنوز مشخص نیست.

 

 

 
منبع خبر: