یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

اولین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید افتتاح شد

نخستین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید افتتاح شد تا این شرکت در راستای یکسان سازی نمایندگی های کل کشورش گام بزرگی برداشته باشد.  

شرکت کرمان موتور در راستای تغییر پارامترهای فروش و خدمات پس از فروش، افزایش رقابت، تغییر ذائقه، سلیقه و خواسته مشتریان و همچنین ارائه خدمات بر اساس به روزترین متدها و افزایش میزان رضایت مشتری برنامه های جدیدی را در دستور کار قرار داده است.

در همین راستا این شرکت که با توجه به جایگاه ، ضریب نفوذ و طیف وسیع مشتریان یکی از بازیگران اصلی خودروسازان بخش خصوصی به شمار می آید، پروژه تطبیق و ارتقاء عاملیت ها با استانداردهای جدید را پس از مطالعه و بررسی پارامترها و همچنین تامین الزامات مورد نیاز، تدوین و از چندی پیش آغاز کرد.

مطابق مفاد این پروژه عاملیت های این کمپانی تغییرات و به روز رسانی در زمینه های مختلف را اغاز کردند و به همین دلیل از این به بعد تمام نمایندگی های این شرکت خدمات مورد نیاز محصولات متنوع را تحت یک هویت بصری و لوگوی جدید انجام خواهند داد.

به بیان دیگر کرمان موتور با استفاده از لوگو یا هویت بصری جدیدی که سال گذشته همزمان با رونمایی از J7 معرفی کرد به مشتریان این اطمنیان خاطررا می دهد که به تمام آنها علاوه براینکه جزء خانوده بزرگ این شرکت محسوب می شوند ،با دیدگاه یکسان برخورد و خدمات یکسانی را به آن ها ارائه خواهد نمود. از این رو دیگر مهم نیست که مشتری با چه محصولی وارد نمایندگی می شود زیرا در هر شرایطی خدمات مورد نیاز به نحو احسن به شخص ارائه می شود.

اولین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید افتتاح شد

نمایندگی (۱۷۱۵-زارعی) به عنوان اولین و بزرگترین نمایندگی و اداره تحویل کرمان موتور با همین دیدگاه یعنی تطبیق و تجهیز افتتاح شد.

طبق این استانداردها به نظر می رسد که تغییر رنگ و نزدیک بودن آن به لوگو کرمان موتور ، یکی از المان های جدید مد نظر باشد.همچنین استفاده از حصیر خرما در ترکیب بندی رنگ کانترها علاوه بر تلفیق المان های سنتی و مدرن ، تعهد این شرکت به پشتوانه های ملی و پایبندی به اصول فرهنگی کشور را نیز یادآوری می کند.

اولین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید افتتاح شد

به روز رسانی لوازم و آموزش نیروی کار تخصصی طبق استانداردهای جدید :

آموزش کامل و حضور نیروهای حرفه ای بخش دیگری از استانداردهای جدید این شرکت به شمار می آید که در نحوه چیدمان ، برخورد ، پیگیری و راهنمایی و همراهی پرسنل نمایندگی ۱۵۱۷ می توان آن را دید. از این پس مشتریان می توانند تمام مراحل تعمیر از ابتدا تا انتهای آن را از نزدیک مشاهده کنند که به دنبال این قضیه، شفافیت و ارتباط بیشتری میان نمایندگی ها و مشتریان ایجاد خواهد شد.

در این شرایط به نظر می رسد پروژه عظیم تطبیق و تحهیز نمایندگی های کرمان موتور بر اساس استانداردهای جدید، بخشی از برنامه اصلی این شرکت در مسیر تبدیل شدن به یکی از ارزشمندترین خودروسازان خاورمیانه باشد.   قرار است که تا پایان سال ، سایر نمایندگی های کرمان موتور بر اساس استانداردهای جدید و با یک لوگوی واحد به فعالیت و خدمات رسانی بپردازند.

اولین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید افتتاح شد

اولین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید افتتاح شد


 

 

منبع خبر: