یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

رکورد ۲۷ ساله تولید ماهیانه کرمان موتور

به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور ، با تلاش شبانه روزی کارکنان و بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌ بالای زنجیره تامین، رکورد ماهانه تولید خودرو در این شرکت جا به جا شد.  

طبق آمار و ارقام به دست آمده، کرمان موتور در شهریورماه سال جاری توانسته بیش از ۷ هزار دستگاه خودرو تولید کرده و رکورد تولید ماهانه خود را بشکند. رکورد قبلی این شرکت، تولید ۴۵۸۲ دستگاه بود که در تیر‌ماه سال ۱۳۹۷ اتفاق افتاد.   

شکست رکورد ماهانه تولید کرمان موتور

شکست رکورد ماهانه تولید کرمان موتور آن‌هم پس از گذشت تقریبا ۲۷ سال، ماحصل تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان، تمرکز بر توسعه حداکثری، استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت بالای زنجیره تولید است. این شرکت در شهریورماه ۱۴۰۲ به طور دقیق ۷۰۱۵ دستگاه خودرو ساخته و افزایش تولید ۳۴ درصدی را نسبت به ۵ ماه گذشته به ثبت رسانده است.

رشد تولید کرمان موتور نسبت به ۵ ماه سال گذشته حدود ۳۴ درصد، و نسبت به مدت‌زمان مشابه در سال گذشته حدود ۵۵ درصد گزارش شده است. کرمان موتور وعده تولید ۱۰۰۰ هزار دستگاه را تا پایان سال جاری داده است و شکست رکورد سی روزه تولید با عبور از مرز ۷۰۰۰ دستگاه، می‌تواند احتمال برآورد وعده شرکت را تقویت کند.

شکست رکورد ماهانه تولید کرمان موتور

شکست رکورد ماهانه تولید کرمان موتور در شهریورماه ۱۴۰۲ تنها دستاورد مهم این شرکت نیست. در بیست و هفتمین مراسم روز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران با حضور مدیران بنگاه‌های صنعتی و همین‌طور رئیس‌جمهور، وزیر صمت و نمایندگان سه قوه، کرمان موتور لوح تقدیر و تندیس واحد برتر کشور در سال ۱۴۰۱ را دریافت کرد. شرکت کرمانی با تولید ۳۵۶۲۵ دستگاه خودرو، سهم بسزایی را در بازار خودرو کشور ایفا کرده و از آن زمان تاکنون پیوسته در حال تولید و ترقی است.

منبع خبر: