جمعه, 14 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

۲۱ شرکت خودرویی به نمایشگاه خودرو اصفهان می روند /

 

رونمایی از ۷ خودرو جدید در بزرگترین نمایشگاه سال ۱۴۰۲

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور ۲۱ شرکت خودرویی در دو بخش خودروهای سواری و تجاری از ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.  

احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان، صبح امروز در نشست خبری با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان گروه ایران خودرو با سه زیر مجموعه، گروه بهمن با پنج زیرمجموعه و برند، گروه آرین پارس موتور در دو بخش تجاری و سواری، گروه کرمان در قالب هلدینگ کرمان موتور با تمامی شرکت های زیرمجموعه و زنجیره تامین قطعات، مدیران خودرو با سه برند، سانیار موتور پارسیان، گروه ماموت با سه زیر مجموعه، شرکت های شایان دیزل، کامل دیزل به همراه دو شرکت موتورسیکلت سازی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تاکید کرد: در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان رکورد حضور خودروسازان شکسته شده است و انتظار می رود شاهد بزرگترین نمایشگاه خودرو کشور در سال ۱۴۰۲ باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان با اشاره به برنامه توسعه سایت نمایشگاهی جدید اصفهان گفت: در نمایشگاه اصفهان سالانه بیش از ۴۰  نمایشگاه برگزار می شود که یکی از مهم ترین آن ها نمایشگاه خودرو اصفهان است به طوری که در سال گذشته حدود ۱۷ هزار بازدیدکننده در نمایشگاه حاضر شدند اما امسال با توجه به اطلاع رسانی های خوبی که  انجام شده و همچنین تغییر ساعت برگزاری نمایشگاه و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، پیش بینی می شود بازدیدکنندگان امسال به بیش از ۲۵ هزار نفر در چهار روز برگزاری نمایشگاه برسد.

در ادامه این نشست علیرضا عاجزی مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق و برگزار کننده نمایشگاه های بین المللی خودرو کشور، از رونمایی ۶ تا ۷ خودرو جدید در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان خبر داد.

وی با توجه سایت جدید برگزاری نمایشگاه اصفهان افزود: در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان حدود ۱۱ هزار متر فضای مفید مسقف نمایشگاهی و حدود ۴۰ هزار متر فضای باز در اختیار شرکت های خودرویی قرار دارد.

یادآور می شود هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه جاری از ساعت ۱۱ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان در محل جدید برگزاری نمایشگاه های اصفهان خواهد بود.

منبع خبر: