یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

امدادرسانی به دارندگان خودروهای کرمان موتور با کی ام سی T۸

 

طرح امداد نوروزی کرمان موتور از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز می شود /

قائم مقام مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو گفت: طرح امداد نوروزی کرمان موتور از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ با ۱۲۰ پایگاه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.  

 محمد رضا محمودی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی امسال، خودرو کی ام سی T۸ به عنوان خودرو استاندارد در تمامی جاده‌های مواصلاتی کشور آماده خدمت‌رسانی به مسافران و دارندگان محصولات کرمان‌ موتور خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه متاسفانه امدادگرهای غیر مجاز و متفرقه با سوء استفاده از برند کرمان موتور و با روش های مختلف مثل تبانی با مکانیک، خراب کردن ماشین و ... نسبت به دریافت هزینه های آن چنانی از دارنده خودرو اقدام می کنند و موجب سردرگمی امدادخواهان می‌ شوند، تصریح کرد: مسافران برای داشتن سفری راحت با آسودگی خاطر حتما در هنگام نیاز به خدمات و امداد، از خدمات رسمی امداد کرمان موتور استفاده نمایند.

محمودی در ادامه نیز از مزایای استفاده از امداد کرمان موتور به ارائه مشاوره فنی، استفاده از قطعات مورد تایید شرکت اصلی، حمل خودرو به نمایندگی در صورت لزوم، گارانتی قطعات استفاده شده و پاسخگویی کرمان موتور در صورت بروز مشکلات ثانویه اشاره خبر داد و افزود: با ارائه خدمات امدادی مطلوب، شرکت کرمان موتور به مشتریان خود اطمینان خاطر می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانند به صورت سریع و موثر از پشتیبانی های شرکت استفاده کنند.

به گفته قائم مقام شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، خدمات امدادی کرمان موتور در نوروز ۱۴۰۳ شامل ارائه خدمات تعمیراتی، خدمات جابجایی و کمک به رانندگان در صورت بروز حادثه در جاده‌ها خواهد بود.

محمودی همچنین با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اضافه کرد: خدمات سرویس در محل در تمامی ایام نوروز فعال است و علاقه‌مندان برای اخذ نوبت می توانند از سایت بم خودرو و یا امداد خودرو کرمان نسبت به گرفتن نوبت اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت کرمان موتور همواره بهبود کیفیت و ارائه‌ خدمات با کیفیت به مشتریان خود را در دستور کار خود قرار داده است.

یادآور می شود راه‌های ارتباطی برای دریافت خدمات و امداد از طریق مراجعه به سایت با نشانی https://www.bamkhodro.com و یا تماس با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۷۲۴ مقدور است. همچنین اپلیکیشن این شرکت از طریق سایت شرکت کرمان موتور یا سایت مایکت قابل دانلود می باشد.

منبع خبر: