جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

مسابقه عکاسی

 

به مناسبت عیدبزرگ غدیرو روز جهانی عکاسی

کشورعزیزمان ایران جای خوبی برای گشت و گذار است و چه خوب که بتوانیم تجربه های سفر زمینی خود با محصولات کرمان موتور را با شکار لحظه های زیبا و عکاسی از پدیده ها و مناظر بکر گردشگری و میراث فرهنگی بایکدیگر به اشتراک بگذاریم.  

بخشی از زیبایی و لذت سفر ماندگار شدن  چالش ها و تجربه های شما در سفرتان با محصولات کرمان موتور آنهم در جاده های بکر و کمتر دیده شده کشور زیبا و چهار فصل ایران است . بنابر این توصیه میکنیم در سفری که پیش رو دارید دوربین به دست از جلوه ها و مناظر زیبای کشورمان عکاسی نمایید. از هر آنچه که برای شما تازگی و لذت دارد تصویرسازی نمایید به صورتی که بینندگان ما  احساس نمایند در طول سفر با شما همراه بوده اند، ما تجارب جذاب این سفرنامه تصویری شما را در برابر دیدگان کاربران صفحه اینستاگرامی کرمان موتور قرار می دهیم و به نفرات برتر پس از نظر سنجی و ارزیابی کارشناسان مجرب جوایز نفیسی اهدا می نماییم .ذکرنام و موقعیت جغرافیایی مکانی که از آن عکاسی کرده اید  یا قصد سفر به آن را دارید نیز برای ترغیب بازدید کنندگان موجب امتنان است.آثار خود را برای اینستاگرام ما دایرکت نمایید. در صورتی که عکس را در پروفایل خود قرار دادید حتما از هشتگ های ما:#سفر_با_کرمان_موتور و#همسفر_کرمان_موتور استفاده کنید تا بتوانیم عکس شما را پیدا و در مسابقه شرکت دهیم.
مهلت ارسال آثار تا پایان روز یکشنبه 3 شهریور ماه می باشد.در نهایت روز سه شنبه 5 شهریور ماه منتظر حضور همیشگی شما همراهان در Story اینستاگرام کرمان موتور هستیم تا بهترین اثر را شما انتخاب کنید.
شرایط عمومی:
تصاویر بایستی منطبق با  هنجارها وقابل انتشار باشند.ضمن اینکه صرفا دارندگان محصولات کرمان موتور می توانند در مسابقه و بدون هیچ محدودیت سنی شرکت نمایند.
زمانبندی:
مهلت ارسال آثار: 29 مرداد الی 3 شهریور و زمان رای گیری پنجم شهریورماه و تاریخ اعلام نتایج ششم شهریور خواهد بود

منبع خبر: