جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

جدیدترین شرایط پیش فروش قطعی محصولات کرمان موتور ویژه نیمه دوم دی 98

افزایش قیمت محصولات داخلی و خارجی در بازار باعث شده تا دسترسی مردم به خرید این خودروها با مشکلات زیادی مواجه شود و عملا قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند. شرکت‌های خودروساز مختلف نیز به منظور افزایش قدرت خرید مردم وارد عمل شده و صد البته برای پوشش‌دهی گرانی‌های اخیر وارد شده و طرح‌های فروش و پشی فروش اقساطی را به بازار عرضه می‌کنند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به کرمان موتور اشاره کرد که طرح جدیدی را برای 3 محصول پرفروش خود ارائه کرده است.  

 شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات خود خبر داد که مشتریان متقاضی ثبت سفارش در این شرایط پیش فروش، می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های سرتاسر کشور این شرکت اقدام به ثبت خرید خود کنند. گفتنی است که ظرفیت در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش محدود بوده و طبیعی است که با تکمیل این ظرفیت، مشتریان بایستی برای ارائه شرایط فروش بعدی صبر نمایند.

از دیگر نکات قابل ذکر در شرایط پیش فروش فعلی،اعلام قیمت قطعی و غیرقطعی در انواع خودروهاست که باعث می‌شود تنوع انتخاب مشتریان بالا رفته و از تسهیلات گوناگون در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند. موعد تحویل خودروها داردیبهشت تا آبان سال آینده بوده و مشتریان از تسهیلات دریافتی تا 100 میلیون تومان برای خرید این خودروها برخوردار خواهند شد.

همچنین کرمان موتور برای خرید این خودروها تخفیف ویژه‌ای را در نظر گرفته است که بسته به نوع خرید و انتخاب  خودرو ، پیش پرداخت مشتریان متغیر خواهد بود. در نظر گرفتن یک درصد جریمه تاخیرماهیانه  در تحویل و سود مشارکت قابل قبول با نرخ 18 درصد از دیگر جزئیاتی است که  در این طرح پیش فروش قابل اهمیت است. البته سود مشارکت در نظر گرفته شده برای مشتریانی که دعوتنامه دریافت کنند، به 21 درصد افزایش می‌یابد که طبیعتا عدد قابل توجهی نسبت به سود بانکی خواهد بود.

شرایط جدید پیش فروش خودرو جک S5:

 

منبع خبر: