جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

قیمت و مشخصات هیوندای Venue مدل 2020

سال پیش بود که هیوندای با معرفی کراس اوور کوچک Venue خانواده‌ی کراس اوورهای خود را پرجمعیت‌تر کرد. این خودرو که در نقطه مقابل شاسی‌بلند بزرگی همچون پالیسید قرار دارد از ابعاد کوچک و قیمت مناسبی سود می‌برد. این خودرو هم‌اکنون وارد نمایندگی‌های فروش شده و گران‌ترین نسخه آن برچسب قیمتی 23270 دلاری را یدک می‌کشد.  

هیوندای Venue با سه تریم SE، SEL و دنیم عرضه می‌شود. اگرچه مدل SEL ارزان‌تر از مدل دنیم بوده و قیمت این دو نسخه به ترتیب برابر با 19250 و 22050 دلار می‌باشد اما تریم دنیم فاقد هرگونه آپشنی بوده و قیمت نهایی آن برابر با 23170 دلار است که شامل 1120 دلار هزینه‌های تحویل هم هست. SEL با دو پکیج پریمیوم و رفاهی قابل سفارش است که قیمت 1750 و 1150 دلاری دارند. با سفارش این پکیج‌ها و احتساب هزینه‌های تحویل 1120 دلاری، در حقیقت Venue SEL درست 100 دلار گران‌تر از نسخه دنیم می‌شود.

Venue SEL به تجهیزاتی همچون رینگ‌های 15 اینچی، کنترل دمای خودکار، ترمزهای دیسکی چهار چرخ و… مجهز است؛ اما پکیج رفاهی یاد شده شامل سانروف برقی، جعبه ذخیره‌ای، فرمان و دسته‌دنده چرمی و هشدار نقاط کور و هشدار برخورد در ترافیک است. پکیج گران‌تر پریمیوم نیز در بردارنده مواردی همچون صندلی‌های جلو و آینه‌های گرم شونده، چراغ‌های جلو و عقب LED، رینگ‌های 17 اینچی، ورود و استارت بدون کلید، سیستم ارتباطی بلو لینک هیوندای و صفحه لمسی 8 اینچی می‌باشد.

نیروبخش این کراس اوور کره‌ای پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری با قدرت 121 اسب بخار و گشتاور 153 نیوتون متر است. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو فرستاده می‌شود Venue SEL با هفت ‌رنگ بدنه سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، آبی و سبز در دسترس است.

اما این خودرو صرف‌نظر از تریم انتخابی با بسته ایمنی استاندارد هیوندای عرضه می‌شود که شامل دستیار پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار توجه راننده و دستیار نوربالا می‌باشد.

منبع خبر: