با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، کشورهای زیادی اقدام به اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی کرده و دستور به لغو تجمعات دادهاند. در واقع ماندن در خانه بسیار ضروری بوده و همه باید برای ریشهکن کردن این ویروس با یکدیگر همکاری کنند.
فاصلهگذاری اجتماعی و دوری افراد از هم مشکل خاصی برای لوگوی هیوندای به وجود آورده چراکه در لوگوی هیوندای دو نفر در حال دست دادن با یکدیگر هستند! در شرایطی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده اصلاً نباید با یکدیگر دست بدهیم!
اما هیوندای به عنوان شرکتی با مسئولیت اجتماعی اقدام به بهروزرسانی لوگوی خود متناسب با شرایط فعلی کرده است. حاصل کار طراحان خوشذوق این شرکت لوگوی بسیار جالبی میباشد.
در این لوگو میتوانیم دو نفر را ببینیم که در مقابل یکدیگر قرار گرفته ولی بجای دست دادن آرنجهای یکدیگر را لمس میکنند. البته لزومی برای دست دادن یا تماس بخشهای دیگر بدن افراد باهم در شرایط همهگیری این بیماری وجود ندارد اما خب لوگوی هیوندای مفهوم فاصلهگذاری اجتماعی را به خوبی منتقل میکند.
تا زمانی که بیماری کووید 19 شیوع داشته باشد باید همانند هیوندای عمل کرده و دست دادن و روبوسی را فراموش کنیم.
البته که انتظار نداریم این لوگوی جالب در خودروهای این شرکت از جمله الانترا جدید بکار رود و در واقع تنها یک حرکت تبلیغی محسوب میشود.
همانند تمامی خودروسازان، هیوندای کاملاً تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و این هفته خبر از افت 43 درصدی فروش خود در ماه مارس داده است. این خودروساز کرهای کارخانههای خود در آمریکا را که به ساخت الانترا، سوناتا و سانتافه مشغول بودهاند را تعطیل کرده است.