یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

به‌روزرسانی مهم هیوندای سانتافه و ونیو در بازار آمریکا

هیوندای به‌صورت رسمی تغییرات سبد محصولات خود برای مدل سال ۲۰۲۱ را اعلام کرده و یکی از مهم‌ترین تغییرات به حذف الانترا GT و GT N Line از بازار آمریکا مربوط می‌شود. البته کراس اوورهای این خودروساز کره‌ای نیز بهبودهای قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند.  

اکثر مدل‌های هیوندای همچون کنا و توسان نسبت به مدل سال پیش تغییر چندانی نداشته‌اند و بهبودهای آن‌ها به معرفی تریم جدید (کنا نایت ادیشن) یا رنگ‌های بدنه جدید مربوط می‌شود. پالیسید هم نسبت به مدل سال پیش تغییر نکرده و مهم‌ترین خبر درباره آن به تریم پرچم‌دار کالیگرافی مربوط می‌شود. نکسو نیز بدون هرگونه تغییری وارد مدل سال ۲۰۲۱ خود شده است.

سانتافه احتمالاً یکی از مهم‌ترین محصولات هیوندای در زمان ورود به مدل سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. این خودرو فیس لیفت سنگینی را تجربه کرده است.

در نظر داشته باشید که این خودرو قبلاً در بازارهای خارج از آمریکا فیس لیفت شده و ما نیز خبرهای مربوط به آن را پوشش داده‌ایم. این کراس اوور هم‌اکنون از پلتفرمی جدید استفاده کرده و در بخش بدنه نیز از طراحی برجسته سود می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها جلوپنجره بزرگ و دیلایت های مشابه پالیسید می‌باشد. این خودرو همچنین در اروپا از نسخه پلاگین هیبریدی ۲۶۵ اسبی سود می‌برد اما هنوز مشخص نیست که این مدل نیز وارد بازار آمریکا خواهد شد یا خیر.

اما کراس اوور کوچک هیوندای ونیو نیز بهبودهایی را نشان می‌دهد. این خودرو در تریم پایه SE گیربکس ۶ سرعته دستی و رینگ‌های فولادی را حذف خواهد کرد. همچنین تریم پرچم‌دار این خودرو از پکیج رفاهی استاندارد سود می‌برد.

هیوندای ونیو

هیوندای فعلاً جزئیات قیمت‌گذاری محصولات مدل ۲۰۲۱ خود را منتشر نکرده است.

منبع خبر: