جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

هدف گذاری 70 درصدی خودکفایی خودروهای جک تا سال 1400

 

کرمان موتور قصد تولید موتورهای برقی را دارد

خودکفایی در خودروهای جک کرمان موتور تا سال 1400 به 70 درصد ساخت داخل با تولید قطعات بدنه می رسد.و با عملیاتی شدن پروژه تولید موتورهای برقی تحول عظیمی در عرصه محصولات کرمان خودرو پیش رو خواهد بود.  

از روزهای آغاز افتتاح شرکت کرمان موتور چند هدف به طور خاص در رئوس برنامه های این شرکت بوده است. ایجاد اشتغال، کاهش ارزبری و بومی سازی تکنولوژی از سرفصل‌های اصلی برنامه های هرساله این مجموعه می باشد.

شرکت کرمان موتور از سال 1396 نسبت به خودکفایی قطعات و مجموعه های خودروهای تولیدی رویکرد جدیدی را اخذ کرده که نتیجه آن خودکفایی  33 تا 42 درصدی در خودروهای تولیدی برند جک بوده است.
این رقم تا سال 1400 به 70 درصد ساخت داخل با تولید قطعات بدنه خواهد رسید. هدف بعدی خودکفایی قطعات موتوری و محوری خودرو با چشم انداز داخلی سازی موتور تا سال 1401 است.

آنچه در پیش رو است و در بخش تحقیق و توسعه شرکت کرمان موتور محقق خواهد شد فعالیت در ساخت و تولید پیشرانه های برقی و سیستم های مرتبط با آن با رویکرد حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا است.

تمام این فعالیت ها به منظور دستیابی به امکان داخلی سازی با استفاده از حداکثر توانایی کشور در تولید قطعات، استفاده از نیروی کار محلی و بومی سازی تکنولوژی است و شرکت طراحی مهندسی قطعات کرمان خودرو(کادک)، به عنوان بازوی اجرایی تامین و تولید قطعات مورد نیاز صنایع خودروسازی کرمان همواره این مجموعه را همراهی کرده است.

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودرو سازی کرمان