جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

اخبار گوناگون

 

هیوندای i30 N با تیونینگ گیرای پریور دیزاین

هیوندای i30 N به لطف پکیج تیونینگ پریور دیزاین ظاهر اسپورت تری پیدا کرده است.  

این هاچبک کامپکت و دیفرانسیل جلو به کیت بدنه پهن از جنس فایبرگلاس دورا فلکس مجهز شده است. البته این کیت روی نسخه پیش از فیس لیفت i30 N سوار شده است.

از جمله ویژگی‌های این کیت می‌توان به آپرون جدید سپر جلو، قوس‌های چرخ گیراتر، تغییرات سپر عقب، دیفیوزر جدید با ظاهر مشکی براق، بال عقب گیراتر و… اشاره کرد که جمعاً قیمت ۳۹۹۹ یورویی دارند. رینگ‌های چند پره و با استایل رالی و نوشته‌های خاص روی بدنه نیز تکمیل کننده ظاهر این خودرو هستند.

اگرچه این اصلاحات باعث بهبود پرفورمنس i30 N نشده‌اند اما نسخه استاندارد این هاچبک کره‌ای هم پرفورمنس خوبی داشته و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن در ۶.۴ ثانیه ثبت می‌شود. پیشرانه این خودرو قدرت ۲۴۶ اسبی دارد که در صورت استفاده از پکیج پرفورمنس قدرت پیشرانه به ۲۷۱ اسب بخار و گشتاور آن به ۳۵۳ نیوتون متر می‌رسد. البته در حالت اووربوست گشتاور به ۳۷۸ نیوتون متر خواهد رسید و شتاب نیز در ۶.۱ ثانیه ثبت خواهد شد.

جدیدترین نسخه این خودرو که چند ماه پیش رونمایی شد با پکیج پرفورمنس قدرت ۲۷۶ اسبی و گشتاور ۳۹۲ نیوتون متری داشته و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن دو دهم بهتر از نسخه پیش از فیس لیفت است.

هیوندای i30 N فیس لیفت شده اوایل امسال در اروپا عرضه خواهد شد ولی قیمت آن فعلاً مشخص نشده است. البته قیمت مدل قبلی در نسخه فول از ۳۳۴۳ یورو شروع می‌شد و انتظار می‌رود قیمت مدل بهبود یافته اندکی بیشتر شود.

 
منبع خبر: