شنبه, 8 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

رونمایی از محصول جدید خودرو سازی نو ظهور فردا

 

فردا SX5 شاسی بلند جدید این شرکت را به صورت رسمی معرفی کرد.

در سال 1397 پروژه نشان اختصاصی خودروسازی «فردا» آغاز شد و در سال 1398 نخستین محصول با نشان اختصاصی «فردا موتورز» به بازار آمد.  

«فردا SX6» اولین محصول این خودروسازی خصوصی است که در کلاس کراس‌اوورهای تورینگ قرار می‌گیرد و همچنان قرار است فرایند عرضه این خودرو ادامه داشته باشد.

دومین محصول خودروسازی «فردا»، کراس‌اوور "SX5" نام دارد که در اواخر پاییز 99 معرفی شد.

 

فردا SX5



خودروسازی فردا اولین پیش‌فروش این محصول را به تازگی با تخفیف 40 میلیون تومانی آغاز کرده است.

 

فردا اس ایکس5



مدیر فروش و بازاریابی خودروسازی فردا با اعلام جزئیات فروش فردا اس ایکس5، گفت: فردا اس ایکس5 با قیمت 629 میلیون تومان عرضه شده است که برای متقاضیان با تخفیف 40 میلیون تومانی، 589 میلیون تومان تمام خواهد شد.

 

محمدرضا آریان نژاد



محمدرضا آریان نژاد افزود: برای خرید فردا SX5 نیاز به پیش پرداخت 294 میلیون 500 هزار تومانی خواهید داشت و به مدت یکماه بعد نیز مبلغ 117 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت خواهید کرد.

 

فردا اس ایکس5



وی تصریح کرد: در این طرح فروش بر خلاف سایر طرح های فروش در شرایط فعلی، سود مشارکت 18 درصدی در نظر گرفته شده است و در زمان تحویل 60 روزه خودرو از باقیمانده مبلغ خودرو کسر می شود.

آریان نژاد تاکید کرد: در خودروسازی فردا مصمم هستیم تا با تحویل به موقع خودرو قدردانی خود از خریداران را نشان دهیم و به همین منظور تنها در شرایطی طرح های فروش خودرو در خودروسازی فردا آغاز می شود که به همان میزان خودرو در خط تولید وجود داشته باشد.

مدیر فروش و بازاریابی خودروسازی فردا خاطرنشان کرد: این رویکرد به خریداران اطمینان خاطر می دهد که خودروی خریداری شده توسط آنها در زمان مقرر تحویل داده خواهد شد.

«فردا SX5» یک کراس‌‌اوور متوسط به‌حساب می‌آید که عرضه آن توسط شرکت خودروسازی «فردا» آغاز شده است. این خودرو به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 123 اسب بخار و 150 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است.

پیشرانه "SX5" از سری موتور 4A92 کمپانی «میتسوبیشی» است که ساختار MIVEC در آن دیده می‌شود. توان این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلوی این کراس‌اوور منتقل می‌شود.

منبع خبر: