پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

توسط کرمان موتور اعلام شد

 

شرایط فروش خودرو KMC K7،

شرایط فروش و قیمت جک X7 که قرار است تا با نام KMC K7 در ایران مونتاژ شود، بصورت رسمی و توسط خود شرکت کرمان موتور اعلام شد.  

طبق بخشنامه منتشره توسط کرمان موتور، فروش این خودرو بصورت نقدی و درعین حال قطعی است. همچنین بهتر است بدانید که گویا قیمت این خودرو 950 میلیون تومان در نظر گرفته شده و خبری از تخفیف در این شرایط فروش نیست.

اما چیزی که خوشایند بوده، این است که گویا تحویل این خودرو 45 روزه بوده و قبل از سال نو و یا حتی قرن جدید، تحویل مشتریان خواهد شد. همچنین مدل سال KMC K7، سال آینده یعنی 1400 خواهد بود. طیف رنگی نیز، دو رنگ مشکی و سفید در نظر گرفته شده است.

آن دسته از افرادی که قصد ثبت نام این خودرو را دارند، میتوانند از روز یکشنبه مورخ 5 بهمن 99 الی 9 بهمن 99، به نمایندگی های مجاز یا وب سایت رسمی شرکت کرمان موتور مراجعه کرده و خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند.

K7 در زمره کراس اوور های سایز متوسط قرار دارد که به پیشرانه 1.5 لیتری توربو مجهز شده و حداکثر توان آن به 174اسب‌بخار و حداکثر گشتاورش به 251 نیوتون متر می رسد.

از مهمترین امکانات این خودرو می توان سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سقف پانوراما، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو با ریموت، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، درِ صندوق برقی، تریم داخلی چرم، گرمکن و سردکن صندلی های جلو و دوربین 360درجه اشاره کرد.

 

عصر خودرو

 

 

منبع خبر: