جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

تصاویر جاسوسی از کیا الکتریکی

 

کیا به زودی از اولین خودروی الکتریکی کراس اور اختصاصی خود رونمایی خواهد کرد.

این خودروساز قبلاً برنامه های خود را برای ارائه اولین خودروی خود بر اساس پلتفرم جهانی مدولار الکتریکی (E-GMP) در ماه فوریه تأیید کرده است. این بدان معناست که رونمایی از آن نزدیک است. ما نمی دانیم که این خودرو چه شکلی خواهد بود اما عکس های جاسوسی جدید احتمالاً یک پیش نمایش دقیق را نشان می دهند.  

تقریباً تمام قسمت های خارجی به جز چرخ های 20 اینچی که دارای طراحی بسیار جالب پروانه ای هستند و در لاستیک های عظیم 255/45 پیچیده شده اند، زیر پوشش استتاری قرار گرفته اند. همچنین می توانیم روکش پلاستیکی قوس های چرخ را مشاهده کنیم که ظاهر ناهموار تری را برای این کراس اوور نشان می دهد. آینه ها شکل بسیار نامتعارفی دارند و از دوربین های یکپارچه با دید 360 درجه برخوردار هستند.

کیا قبلاً تأیید کرده است که خودروهای الکتریکی آینده، از EV1 تا EV9، نام های ساده ای خواهند داشت. این حدس و گمان محض است اما تصور می کنیم آنچه در این تصویر مشاهده می کنید به یک کراس اوور میان رده تبدیل خواهد شد و احتمالاً EV5 یا EV6 نام خواهد داشت.

کیا تأیید نکرده است که اولین خودرویی که رونمایی می شود چه نام دارد و فقط تصاویری از این دو خودروی الکتریکی را منتشر کرده است. ما مشتاقانه منتظریم ببینیم چه چیزی در تاریکی پنهان شده است اما تصور می کنیم که یک خودروی فوق العاده باشد.

 

 
منبع خبر: