شنبه, 1 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

طرح ویژه خدمات پس ‌از فروش محصولات «ام‌وی‌ام» و «چری» از ۲۵بهمن اجرا می‌شود

 

کمپین زمستانی « مدیران‌ خودرو» با شعار «همراه ‌همیشگی»

روز گذشته نشست خبری «کمپین زمستانی مدیران خودرو» یا «طرح ویژه خدمات پس از فروش محصولات ام‌وی‌ام و چری» با شعار «همراه همیشگی» که از ۲۵ بهمن تا ۶ اسفند اجرا می‌شود، با حضور مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش مدیران‌خودرو برگزار شد.  

در ابتدای این نشست، محمدحسن گرمان؛ مدیرعامل شرکت خدمات پس‌ازفروش مدیران‌خودرو با اشاره به این‌که رسالت اصلی ما جلب رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش است، اظهار کرد: «به دنبال آن هستیم روزبه‌روز سطح ارائه خدمات خود به مشتریان را ارتقا دهیم،به‌همین‌منظور در مدیران‌خودرو تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته و نتیجه آن نیز بهبود رتبه این شرکت در بحث ارزیابی کیفیت خدمات پس‌ازفروش طی چند سال گذشته است.»

رتبه ۱ و مقام ۳؛ هدف‌گذاری سال ۹۹

گرمان  افزود: «در این زمینه بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رتبه مدیران‌خودرو در ارائه خدمات پس‌ازفروش از سال ۹۶ به این سو به‌صورت مدام بهبود یافته، به‌طوری‌که در سال ۹۶ رتبه ۳ و مقام ۱۴، سال ۹۷ رتبه ۲ و مقام ۶، سال ۹۸ رتبه ۲ و مقام ۵ کسب شده و برای سال ۹۹ نیز هدف‌گذاری رتبه یک و مقام ۳ بوده است.»

مدیرعامل شرکت خدمات پس‌ازفروش مدیران‌خودرو ادامه داد: «در بحث تامین قطعات که یکی از اصلی‌ترین موضوعات در ارائه خدمات پس از فروش است، ما با رویکرد آینده‌نگرانه در سال ۹۷ به اندازه دوبرابر شرایط عادی قطعات وارد کردیم که این موضوع نیاز ما به قطعه را در سال جاری پوشش داد و در این زمینه هیچ کمبودی از لحاظ نبود قطعه یدکی احساس نکردیم.»

  حضور همه نمایندگی ‌ها و خودروهای مدیران‌ خودرو در کمپین ویژه

در ادامه این نشست، فرید نوروزیان؛ مدیر شبکه نمایندگی‌های خدمات پس‌ازفروش مدیران‌خودرو گفت: «افزایش امتیاز رضایت‌مندی مشتریان، القای حس همراهی همیشگی به مشتریان، بازدید از خودرو برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های آتی مشتریان، حمایت از هموطنان عزیز در ایام کرونا و سهیم‌بودن در داشتن هوای پاک، اهداف کمپین بزرگ زمستانی مدیران‌خودرو به شمار می‌روند.»

وی دامنه برگزاری این کمپین را سراسر ایران و کلیه خودروها و مدل‌های محصولات ام‌وی‌ام و چری اعلام کرد و افزود: «۱۴۳ نمایندگی مدیران‌خودرو در ۸۸ شهر کشور و تمام خودروهای گارانتی‌دار و خارج از گارانتی در این کمپین بزرگ حضور دارند.»

مدیر شبکه نمایندگی‌های خدمات پس‌ازفروش مدیران‌خودرو اضافه کرد: «خدمات رایگان کمپین شامل بازدید عملکرد کولر و بخاری، بازدید سطح مایعات (روغن هیدرولیک، مایع خنک‌کننده، روغن ترمز، روغن موتور و مایع شیشه‌شور)، بازدید نشتی مایعات، بازدید چهار چرخ (لنت، بلبرینگ، بادچرخ، دیسک چرخ، تایر)، بازدید عملکرد سیستم روشنایی (چراغ های بیرونی و داخلی)، بازدید تیغه‌های برف پاک‌کن، بازدید عملکرد سیستم های ایمنی (ترمز و کمربند) و بررسی پارامترهای عملکردی موتور با دستگاه عیب‌یابی است.»

وی با اشاره به تخفیف قطعات کمپین مدیران‌خودرو ادامه داد: «در این طرح، تمامی قطعات یدکی اعم از مصرفی (انواع روغن، فیلترها و ..)، تصادفی (کلیه اقلام بدنه، طاهری و...) و احتمالی (موتوری، گیربکس، جلوبندی و...) با تخفیف ۲۰ درصدی تا سقف ۳۰۰هزار تومان به مشتریان ارائه می‌شوند.

  جوایز قرعه‌کشی برای شرکت‌کنندگان در کمپین زمستانی

نوروزیان با بیان این‌که برای مشتریان شرکت‌کننده در کمپین زمستانی مدیران‌خودرو یک قرعه‌کشی در نظر گرفته شده است، گفت: «همه خودروهای مدیران‌خودرو در این قرعه کشی شرکت خواهند داده شد و شرایط ورود به قرعه‌کشی این گونه است که مشتریان باید از طریق فعال‌سازی اپلیکیشن خدمات پس‌ازفروش مدیران‌خودرو چه از طریق نسخه تحت وب و چه اندروید اقدام کنند و  همچنین با حضور در کلیه نمایندگی های مدیران‌خودرو در بازه برگزاری کمپین برای آن‌ها فاکتور صادر شود. زمان قرعه‌کشی نیز از ۲۰ تا ۲۵ اسفندماه خواهد بود و میزان جوایز نیز از ۲۰۰هزار تومان تا ۱۰میلیون تومان برای ۴۰۰ مشتری در نظر گرفته شده است.» 

مدیر شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران‌خودرو همچنین به اقدامات نظارتی بعد از برگزاری این کمپین اشاره کرد و افزود: «فالوآپ تمام مشتریان (پیگیری کیفیت خدمات)، اعطای اعتبار تشویقی به نماینده‌های برتر در اجرای طرح، امکان مشاهده فاکتور در اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران‌خودرو و ارسال پیام کوتاه هزینه فاکتور ازجمله این اقدامات هستند.»

  پاسخگویی اپلیکیشن خدمات به نیازهای مشتریان

سیدحسام حائری، مسئول واحد فناوری اطلاعات شرکت خدمات پس‌ازفروش مدیران‌خودرو نیز در این نشست با اشاره به این‌که اپلیکیشن خدمات پس‌ازفروش مدیران‌خودرو بر اساس نیازهای مشتریان طراحی شده است، گفت: «شیوه این اپلیکیشن به‌گونه‌ای است که به نیازهای مشتریان در حوزه خدمات پس‌ازفروش پاسخ خواهد داد و البه قابلیت ارتقا و به‌روزرسانی را نیز دارد.» 

وی افزود: «این اپلیکیشن در پلت‌فرم اندروید و نسخه تحت‌وب در دسترس است. البته نسخه اندروید دارای قابلیت‌های بیشتر ازجمله ارسال اعلان (نوتیفیکیشن) و چندزبانه بودن است.» حائری ادامه داد: «برای شرکت در قرعه‌کشی کمپین زمستانی مدیران‌خودرو، نصب اپلیکیشن خدمات پس‌ازفروش مدیران خودرو و ثبت اطلاعات در آن الزامی است.»

منبع خبر: