جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

اخبار نمایشگاهی

 

حضور موفق شرکت آرمان الکتریک ارگ در نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو تهران ۹۹

شرکت آرمان الکتریک از مجموعه شرکتهای گروه صنعتی کرمان خودرو در نمایشگاه امسال حضوری پر رنگ داشت که از دستاوردهای مهم آن معرفی توانمندی های داخلی در تولیدتجهیزات الکترونیکی و درخت سیم انواع خودرو به خودروسازان داخلی و بازدیدکنندگان خارجی بود .در این نمایشگاه، دیدارها و گفتگوهای مهمی با شرکتهای علاقه مند به همکاری با آرمان الکتریک ارگ انجام و ادامه مذاکرات به فرصت های بعد از نمایشگاه موکول شد.  

شرکت آرمان الکتریک ارگ ، با حضور فعال در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو، فرصت آشنایی جمع کثیری از متخصصین و شرکتهای خودرو ساز بخش خصوصی را با توانمندی های تولیدی و خدماتی این مجموعه فراهم نمود.

در این نمایشگاه که از 11 الی 14 بهمن ماه با حضور دویست شرکت تولیدی و خدماتی خودرو در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، شرکت آرمان الکتریک ارگ در فضایی به وسعت  ۵۰ متر مربع، دستاوردهای تولیدی و خدماتی خود را در معرض بازدید علاقمندان گذاشت که باعث جذب و تحسین متولیان خودروسازی کشور و متخصصان بخش دولتی و خصوصی صنعت خودرو کشور شد.

نمونه هایی از دسته سیم های بخش های مختلف انواع خودروهای مدرن و اتوماتیک و همچنین سیستم های مالتی مدیا ( صوتی- تصویری) خودروهای جک و لیفان و هیوندایی مجهز به راهیاب های پیشرفته که از تولیدات شرکتهای کرمان موتور و خودرو سازان بم هستند به همراه محصولات جدید کرمان باطری زیر مجموعه  شرکت آرمان الکتریک از جمله محصولات نمایشی در غرفه امسال شرکت بود. در مواجهه کارشناسان مرکز توسعه صادرات و متخصصین بازدید کننده تصور تولید اینکه تجهیزات و قطعات کاربردی حساس و پر اهمیت موجود در اتومبیل های مدرن کرمان خودرو و خودروسازان بم، در ایران تولید می شود دور از ذهن بود و متاسفانه به علت بی اطلاعی از تولیدات داخلی، بیشتر شبهه واردات دسته سیم ها و قطعات مالتی مدیاها از خارج را داشتند!

در نمایشگاه امسال بازدیدکنندگانی از عراق، سوریه، ترکیه، امارات، عمان، آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان و افغانستان حضور داشتند که بازدید کنندگان سوری و عراقی و آذربایجانی، علاقه مندی خود را برای همکاری ومشارکت با شرکت آرمان الکتریک ارگ اعلام کردند.

در این نمایشگاه دیدارها و گفتگوهای مهمی نیز با گروه های داخلی علاقه مند به همکاری با آرمان الکتریک ارگ انجام شد که ادامه مذاکرات برای اجرایی شدن قرارها، به فرصت های بعد از نمایشگاه موکول شد. به نظر میرسد که حداقل دستاورد حضور در این نمایشگاه، علاوه بر آشنایی صاحبان صنعت و بازرگانان با توانمندی های صنایع خودروسازی کرمان، امکان همکاری با چندین خودروساز جدید باشد که در این خصوص میتوان از گروه صنعتی سایپا ،ایران خودرو، چکاد خودرو، آریان خودرو، شرکت آرمان خودرو خاورمیانه ،  شرکت فرادید سازنده رهیاب های آفلاین و آنلاین آی نو (INAV) و چندین شرکت صنعتی و تولیدی دیگر در زمینه قطعات خودرو نام برد.

فضای مناسب برای گفتگوهای تخصصی و کارشناسی

مهندس افشین کریمی مدیر غرفه آرمان الکتریک ارگ در نمایشگاه پانزدهم قطعات و لوازم خودرو در باره ارزیابی آثار حضور شرکت آرمان الکتریک در نمایشگاه امسال گفت: از ویژگیهای نمایشگاه امسال این بود که بازدید کننده غیر متخصص و عمومی نداشت و با این که نسبت به نمایشگاه سال های قبل کمترین تعداد بازدیدکننده را داشت، اما فضا برای گفتگوهای کارشناسی و تخصصی کاملا مهیا و مفید بود.

مهندس کریمی افزود: غرفه ما در سالن ۴۱ فرصت های خوبی را برای آشنایی صاحبان صنعت خودرو با توانمندیهای تولیدی و خدماتی شرکت  آرمان الکتریک ارگ فراهم کرد و بسیاری از متولیان بازار خودرو کشور، تولیدات و خدمات پس از فروش شرکت آرمان الکتریک را ستودند و برای اتصال و همکاری دو سویه اظهار علاقه کردند که مایه امید و خرسندی است .

مدیر پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت آرمان الکتریک ارگ همچنین به فرصت دیدار مدیران و کارشناسان شرکت از غرفه های حاضر در نمایشگاه و شرکت در همایش های قطعه سازان و تولید کنندگان خودروهای سبک و سنگین در دست طراحی و ساخت اشاره کرد و گفت: این دیدارها باعث توجه جدی شرکت های نوپا در صنعت خودرو به همکاری با آرمان الکتریک شد که بعد از خاتمه نمایشگاه، در حال پیگیری و هماهنگی برای رسیدن به توافق های اجرایی به نفع طرفین هستیم .

کشف بازارهای داخلی نیازمند درخت سیم

مهندس اسماعیل امیری مدیر مهندسی محصول درخت سیم شرکت آرمان الکتریک ارگ و نماینده بخش مهندسی شرکت در نمایشکاه، در باره نتایج حضور در این نمایشگاه گفت: واحد درخت سیم شرکت آرمان الکتریک ارگ با توجه به سابقه حضور در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو سال قبل و در راستای اهداف کلان سازمانی مبنی بر توسعه سبد محصولات تولیدی و خدماتی، در نمایشگاه امسال هم حضوری موثر داشت.

مهندس امیری افزود: در نمایشگاه امسال، فرصت های خوبی برای کشف بازارهای داخلی نیازمند درخت سیم داشتیم که از جمله می توان به استقبال شرکت خودرو ساز حدید مبتکران و مذاکرات اولیه برای تولید دسته سیم های کامیون و کشنده های در دست ساخت شرکت اشاره کرد که انجام مذاکرات تکمیلی برای دریافت اطلاعات فنی و امکان سنجی ساخت محصولات درخواستی به ایام بعد از نمایشگاه موکول شد. همچنین در خصوص ساخت و تامین قطعات پلیمری و فلزی مورد استفاده در تولید دسته سیم ها با تعدادی از سازندگان قطعات خودرو که تجارب ساخت قطعه برای دسته سیم سازی را داشته و نیز قالب سازان معتبر گفت و گوهای مفیدی صورت گرفت تا درآینده نزدیک با انعقاد قرارداد همکاری با این شرکت ها، علاوه بر خودکفایی در بخش قابل توجهی از مواد اولیه، گامی موثر در اشتغال زایی صنعت خودرو برداشته شود.

توافقات اولیه برای تولید سفارشی محصولات

مهندس عباس نوبختی مدیر عامل شرکت کرمان باتری ارگ نیز در باره دستاورد حضور در نمایشگاه امسال گفت: شرکت کرمان باتری ارگ به عنوان یکی از تولیدکنندگان باتری های استارت – استاپ در صنعت باتری سازی کشور، امسال به همراه شرکت آرمان الکتریک ارگ در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو حضوری پر رنگ داشت .

مهندس نوبختی افزود: این شرکت به تازگی با برند PowerCell محصولات تولیدی خود را روانه بازار کرده و حضور در نمایشگاه موجب توافقات اولیه ای برای تولید سفارشی محصولات شد که بعد از نمایشگاه پیگیری خواهد شد.

مدیر عامل کرمان باتری ارگ، با تاکید بر کیفیت بالا و عمر طولانی و قیمت مناسب باطری های تولیدی برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی، تاکید کرد: مشارکت کرمان باطری ارگ در نمایشگاه امسال که برای نخستین بار صورت پذیرفت، علاوه بر شناسایی پتانسیل بازارهای داخلی و خارجی، موجب آشنایی بیشتر افراد متخصص با توانایی های بالقوه این مجموعه در صنعت باتری سازی کشور شد.I

 

 

منبع خبر: