جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

برندی جدید برای مقابله با جیلی امگرند.

 

سدان ارزان قیمت چری معرفی می شود،

چری تصمیم دارد تا زیربرندی جدید را برای رقابت با سری جیلی امگرند معرفی کند.  

 این زیر برند که اکنون عصر جدید یا new era نام دارد، در حقیقت ادامه مارک Cowin است. این برند در سال 2014 و با هدف فروش خودروهای ارزان‌قیمت معرفی شد اما در جلب توجه مشتریان ناکام بود. از این رو چری بخش عمده‌ای از سهام مارک Cowin را به شرکت‌های دیگر فروخت. حال چری تصمیم دارد تا این برند فراموش شده را بار دیگر احیا کند.

نخستین محصول جدید تحت برند کووین، کراس اوور Showjet بود که براساس چری تیگو 4 یا ام وی ام X55 توسعه داده شده است و سال قبل به بازار معرفی شد. سدان الکتریکی E5 نیز که همان چری آریزو 5 الکتریکی است با همین نشان به فروش خواهد رسید. حال چری تصمیم دارد تا محصولی جدید به نام کویین Xuandu را به بازار عرضه کند، سدانی که نقش نسخه پایه چری آریزو 6 را ایفا خواهد کرد.

کویین Xuandu از زبان طراحی محصولات چری استفاده نمی‌کند و چهره منحصر به فردی دارد. این خودرو 4666 میلی متر طول ، 1825 میلی متر عرض ، 1483 میلی متر ارتفاع و فاصله دو محور 2700 میلی متر دارد. از بین محصولات چری، نسخه جدید آریزو 5 که به چری آریزو 5 پلاس شهرت دارد، شبیه‌ترین خودرو به کویین Xuandu محسوب می‌شود.

پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر با کد SQRE4T15C، تنها پیشرانه موجود برای کویین Xuandu است که 154 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز از نوع اتوماتیک CVT خواهد بود.

 

 
منبع خبر: