سه‌شنبه, 28 فروردین 1403
منو اصلی

 

خبرگوناگون

 

جیلی Binyue Pro با ظاهری اسپرت معرفی شد

جیلی دقیقاً سه سال پیش یعنی در آگوست 2018 کراس‌اوور جدید Binyue را معرفی کرد. این یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت است که روی پلت‌فرم BMA جیلی ساخته شده است. این خودرو از سال گذشته با نام پروتون X50 در مالزی هم عرضه می‌شود (در سال 2017 جیلی 49.9 درصد از سهام شرکت مالزیایی پروتون را خریداری کرد). حالا جیلی نسخه Binyue Pro جدیدی از این کراس‌اوور را با نام Binyue Pro معرفی کرده است.  

این خودرو از سال گذشته با نام پروتون X50 در مالزی هم عرضه می‌شود (در سال 2017 جیلی 49.9 درصد از سهام شرکت مالزیایی پروتون را خریداری کرد). حالا جیلی نسخه Binyue Pro جدیدی از این کراس‌اوور را با نام Binyue Pro معرفی کرده است.

این نسخه‌ای اسپرت با ظاهری تهاجمی و جوان‌پسند است که از سپر جلو بازطراحی شده با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر به همراه جلوپنجره Binyue Pro متفاوت بهره می‌برد. علاوه بر این، یک قسمت خاکستری‌رنگ X شکل هم بین جلوپنجره و ورودی‌های هوای پایینی کار شده که به نمای تهاجمی خودرو می‌افزاید. در دیگر قسمت‌های Binyue Pro هم ویژگی‌هایی مثل‌تریم خاکستری‌رنگ، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ، رینگ‌های مشکی‌رنگ، اسپویلر برجسته، چهار سر اگزوز، سپر عقب مشکی‌رنگ و دیفیوزر به چشم می‌خورد.

مثل بیرون، داخل Binyue Pro هم با غربیلک فرمان D شکل، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی بزرگ‌تر 12.3 اینچی و صفحه آمپر دیجیتالی، کاملاً چشمگیر به نظر می‌رسد. روی کنسول میانی خودرو هم شیفتر دنده Binyue Pro جدیدی جای گرفته که با حال و هوای اسپرت خودرو متناسب است. سانروف پانوراما و سیستم نورپردازی داخلی با 72 رنگ هم از دیگر ویژگی‌های کابین این کراس‌اوور چینی هستند.

 

هنوز مشخص نیست که Binyue Pro در بخش پیشرانه هم تغییری را تجربه کرده یا با همان موتورهای نسخه معمولی به بازار عرضه خواهد شد که شامل 1 لیتری سه سیلندر توربو با 136 اسب بخار قدرت، 1.4 لیتری چهار سیلندر توربو با 139 اسب بخار قدرت و 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو با 177 اسب بخار قدرت می‌شود. جیلی همچنین نسخه پلاگین‌هیبریدی Binyue را هم تولید می‌کند که به پیشرانه 1.5 لیتری به همراه یک موتور الکتریکی و پکیج باطری 11.3 کیلووات ساعتی مجهز بوده و مجموعاً 258 اسب بخار قدرت دارد.

 
 
 
منبع خبر: